دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سایپا:

حاضرم 100 بار عذرخواهی کنم/ تاج و ساکت زیر قول‌شان زدند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: حاضرم 100 بار از اصفهانیان معذرت‌خواهی کنم به شرط آنکه امتیازاتی که به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم به ما برگردد.
کد خبر : 228306

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضادرویش در خصوص اینکه از نتایج سایپا تا پایان هفته یازدهم رضایت دارد یا نه، گفت: «از نحوه بازی‌هایی که تیمم ارائه کرده راضی هستم و به نظرم کادرفنی نیز همه تلاشش را کرده تا تیم روی ریل موفقیت حرکت کند ولی اشتباهات داوران به همراه جدا شدن بازیکنان جوان‌مان برای همراهی تیم ملی در بازی‌هایی که از دیروز در اردن آغاز شد باعث شده تا نتوانیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.»


او با اشاره به معذرت‌خواهی فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران از علی دایی گفت: «عذرخواهی که اصفهانیان از سرمربی تیم ما انجام داد که برای ما امتیاز نمی‌شود. من حاضرم به جای دو بار معذرتی که اصفهانیان از دایی کرد؛ 100 بار از اصفهانیان معذرت‌خواهی کنم ولی به جای آن به سایپا امتیاز بدهند.»


مدیرعامل باشگاه سایپا تاکید کرد: «تیم ما در این فصل به غیر از یکی دو بازی که نمایش همیشگی را نداشت در دیگر بازی‌ها شایسته پیروزی بود. ما بازی داشتیم که در آن داور دو پنالتی‌مان را نادیده گرفته است یا در دیداری داور علاوه بر آنکه پنالتی‌مان را نگرفته به مهدی ترابی بازیکن موثرمان کارت زرد بابت تمارض داده که باعث شده او بازی بعدی تیم را از دست بدهد.»


وی ادامه داد: «وقتی اشتباهات داوری دامنه‌دار می‌شود به صورت غیرارادی در روحیه بازیکنان سایپا اثر منفی می‌گذارد.برخی بازیکنان به این باور رسیده‌اند که داوران عمدا مانع پیروزی تیم می‌شوند. آن وقت کادرفنی برای آنکه چنین ذهنیتی در فکر بازیکنان شکل نگیرد ناچار است وقت خود را به جای بازگو کردن مسائل فنی به این موضوع اختصاص دهد که اشتباهات داوران سهوی است و آنها قصدی ندارند. نتیجه آن می‌شود که بازدهی لازم از تیم گرفته نمی‌شود.»


درویش تصریح کرد: «قضاوت در مورد اینکه داوران عمدا به ضرر سایپا سوت می‌زنند، کاملا دشوار است. داوران زحمت خود را می‌کشند ولی آنها به خاطر فشار بازی‌ها اشتباهاتی را گاها مرتکب می‌شوند که جبران آنها برای تیم‌ها خیلی سخت است.»


او با اشاره به بدقولی مهدی تاج و محمدرضا ساکت در حق تیم سایپا تاکید کرد: «باشگاه سایپا 24 بازیکن به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف داده است. 5 بازیکن به تیم بزرگسالان، 8 بازیکن به تیم جوانان، 5 بازیکن به تیم نوجوانان و 6 بازیکن هم به تیم نونهالان داده‌ایم تا حمایت‌مان را از فوتبال ملی ثابت کنیم. برای دیدار با پرسپولیس اعلام کردیم چون 7 بازیکن غایب داریم دو بازیکن از تیم جوانان به تیم اضافه شوند در مقابل ما با هزینه خودمان دو بلیط می‌گیریم و بازیکنان به جای آنکه صبح با تیم به اردن بروند شب خود را به اردو ی تیم ملی می‌رسانند. تاج و ساکت قول همکاری دادند اما زیر قول‌شان زدند و ما فرصت استفاده از بازیکنان‌مان را مقابل پرسپولیس از دست دادیم.»


درویش تصریح کرد: «بعد از این اگر تیم ملی به بازیکنی از تیم ما نیاز داشته باشد تنها در صورتی موافقت می‌کنیم که خودمان نیازی به آن بازیکن نداشته باشیم. نهایتش آن است که بازیکن در یکی دو بازی‌ بعدی محروم می‌شود ولی در بازی که به وی نیاز داریم به تیم کمک می‌کند. مگر تیم‌های دیگر که به تیم‌های ملی بازیکن ندادند، چه اتفاقی برای‌شان افتاد. ما هم ترجیح می‌دهیم تسلیم نباشیم چون از امام معصوم حدیث داریم که محبت بیش از حد کبر می‌آورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب