دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 13:46
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

رشد 280 درصدی تولید پتروشیمی تا پایان برنامه ششم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ظرفیت فعلی تولید ۶۰ میلیون تن است که در برنامه ششم توسعه به ۱۷۰ میلیون تن می رسد و تامین خوراک بین بخشی و توسعه‌ صادرات و پاسخ به نیازهای صنایع پایین دستی دراولویت‌های صنعت خواهد بود.
کد خبر : 228304

به گزارش گروه اقتصادی آنا،رضا نوروز زاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم معارفه قائم مقام وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی اظهار کرد: اعطای فرصت خدمت به مردم از الطاف الهی است و باید زمان را طوری برنامه ریزی کنیم که خدمتگزار مردم باشیم.


وی با بیان این که صنعت پتروشیمی در کشور با وجود خوراک هیدروکربوری و زیرساخت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص، استعداد پیشرفت بالایی دارد گفت: ارزش بزرگ این صنعت نیروی انسانی دانا و فهیم آن است که بدون تکیه بر خرد جمعی و اجماع نقطه نظرات مدیران آن رشد نخواهیم کرد و همچنین بهره مندی از خرد جمعی و سیاست‌گذاری‌های وزیرنفت اهداف صنعت را تامین خواهد کرد.


نوروز زاده ادامه داد: امیدواریم برای رسیدن به اهداف تبیین شده دراین نهاد ازخرد جمعی و تجربیات صاحب نظران گذشته بهره ببریم. من به دلیل سابقه فعالیتم در کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی با این حوزه آشنا هستم و بعد از بازدید از تمام زیرساخت‌ها و با همکاری مدیران تلاش می کنیم تا بار سنگین صنعت پتروشیمی کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم و مسیر توسعه را با همین رویکرد ادامه دهیم.


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری جدی در صنعت پتروشیمی از دوران هاشمی رفسنجانی آغاز شده است و فعالیت در این حوزه با وزارت زنگنه و مدیران توانمند آن که بعد اجرای اصل ۴۴و خصوصی سازی روند رشد آن را دنبال کرده‌اند باعث افتخار من است و از تجربیات همگان استفاده خواهم کرد و امیدوارم از عهده این مسئولیت خطیر برآیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته