دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 13:49
همراه با اقشار مردم صورت گرفت / 3

فریاد «مرگ بر آمریکا» دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم 13 آبان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سراسر کشور همگام با مردم، مسئولان و دانش‌آموزان با حضور در مراسم 13 آبان این روز را گرامی داشته و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند و اقدامات استکبار جهانی علیه کشورمان را محکوم کردند.
کد خبر : 228292

به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی تبریز همراه با سایر اقشار مردم امروز در راه پیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کرده و اظهار کردند که راهپیمایی 13 آبان پاسخ کوبنده ای به مواضع سخیف و متزلزل رئیس جمهور آمریکاست.


دانشگاهیان این دانشگاه با گرامیداشت یوم الله 13آبان ،سالروز بازداشت و تبعید حضرت امام خمینی(ره)،روز دانش آموز و روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان وهمیشه درصحنه استان آذربایجان شرقی در این مراسم شرکت کردند.



اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی تبریز با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد وخاطره آن روزها را گرامی داشته با آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) ومقام معظم رهبری تجدیدمیثاق کرده ومشت محکمی بردهان استکبارجهانخوار و هم پیمانانش زدند.


در پایان راهپیمایی بسیج دانشجویی واحد تبریز بیانیه‌ای صادر و در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی توزیع کرد.


استادان، مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان این روز تاریخی را گرامی داشتند.



در این مراسم باشکوه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران دراین مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری نشان داده شد. این حرکت‌ها هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم جریان عظیم انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مومن این سرزمین دربستر تاریخ قرار گیرد.


با توجه به اندیشه والای امام راحل در مقابله با استکبار جهانی اعضای پایگاه مقاومت شهید صالح دانشگاه نیز با هماهنگی و همکاری حوزه دانشجویی فرهنگی و بسیج دانشجویی با حضور در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله13 آبان و دعوت از همه اقشاربه ویژه دانشجویان به شرکت در این راهپیمایی نکاتی را یادآوری کردند.


مردم ولایت مدار ایران اسلامی و دانشجویان، این فرزندان خمینی کبیر (ره) همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت می دانند و با طنین شعار مرگ بر آمریکا این روز را گرامی خواهند داشت. دانشجویان ولایی پیرو رهبرمان تحولات و تحرکات اخیر جبهه معاندین و بدخواهان ملت و تلاش آنها را در تبدیل عرصه مذاکرات هسته ای به میدانی برای القای ضعف و ناتوانی نظام اسلامی و تاثیر سناریوی تحریم و فشار را به شدت محکوم کرده و از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهند با سر لوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور مقتدرانه در روند مذاکرت، قاطعانه از مواضع منطقی و حقوق هسته ای کشور و ملت دفاع کنند .


سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل، قرائت بیانیه و به آتش کشیدن پرچم های استکبار جهانی و مزدوران شیطان بزرگ از دیگر برنامه های این روزبه یاد ماندنی بود.


استادان، کارکنان، مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنقر و کلیایی همگام و همراه با دیگر اقشار مردم انقلابی ایران به مناسبت یوم الله 13آبان با تجمع در دانشگاه و شرکت در راهپیمایی این روزتاریخی و بزرگ را گرامی داشتند.



13آبان که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی مبارزه بااستکبارجهانی نامگذاری شده است فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی همچون تبعید حضرت امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان به دست رژیم دست نشانده پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است.


در این مراسم استاد علی قربانی استاد این واحد دانشگاهی به عنوان سخنران آغازگر این مراسم بود. بر این اساس دانشگاهیان واحد سنقر وکلیایی دیگر بار این فرصت را غنیمت شمرده و باحضورفعال خود در این مراسم باشکوه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید وانقلابی ایران را درمبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری نشان دادند.


دانشگاهیان واحد سنقر و کلیایی با حضور در این راهپیمایی با تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام راحل وشهدای انقلاب اسلامی و لبیک به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن خود، بشریت، صلح و امنیت جهانی می دانند و بر همین اساس با آتش زدن پرچم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اسرائیل فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را رساتر از گذشته سر دادند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان(برازجان) همزمان با سراسر کشور با حضوری پرشور در تجمعی که به مناسبت 13 آبان برگزار شد شرکت کرده و انزجار خود را از استکبار جهانی ، آمریکای جنایتکار و نوچه‌های آن در دنیا نشان دادند.




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان(برازجان) در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز13آبان گفت:« دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با حضور در این مراسم انزجار و نفرت خود از سیاست­های خصمانه آمریکا نسبت به دیگر دولت­ها و ملت­ها را نشان داده و این و این نکته را متذکر شدندکه دشمن باید بداند که دانشگاهیان و دانشجویان هرگز از آرمانهای بلند امام کوتاه نیامده و آنرا فراموش نخواهند کرد.»


دکتر داوود یحیایی اضافه کرد: «دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد دشتستان هرساله پرشورتر از سال قبل در این مراسم شرکت کرده و با حضور خود نشان دادند که همواره برای جهاد علمی در عرصه دانش و فناوری آماده خواهند بود ودر سنگر علم و دانش با دشمن مبارزه خواهند کرد.»


دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم با حضور در مراسم تجمع ضد آمریکایی 13 آبان با آرمان­های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.



رئیس مرکز جم حضور تاثیرگذار قشر دانشگاهی در این مراسم را الزامی دانست و گفت: «دانشگاهیان مرکز جم امسال با پخش تراکت و پوستر، نصب بنر و پلاکارد و برپایی ایستگاه صلواتی حضور پر رنگ خود را نشان داده و دوشادوش همه ملت ایران در این روز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.»


مهندس جلیل عظیم ­پور مراسم 13 آبان را یادآور حرکتی انقلابی و خودجوش از دل مردم عنوان کرد و افزود: «13 آبان نشانگر روح انقلابی دمیده شده در ملت ایران است و دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که این روحیه انقلابی کماکان در این ملت زنده است و بدون تردید در جایی که لازم باشد باز هم خود را نشان خواهد داد.»


رئیس مرکز جم با توجه به همکاری این مرکز با نهادهای فرهنگی و انقلابی برای انجام هرچه بهتر برنامه­های فرهنگی در سطح شهرستان بیان کرد: «مرکز جم همیشه سعی کرده در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی و اجرای برنامه‌­های تاثیرگذار فرهنگی در شهرستان موثر بوده و در این باره تمام توان و پتانسیل خود را بکار می­ گیرد تا بتواند قسمتی از وظیفه خود که همان تعالی فرهنگ جامعه است را به نحو احسن به انجام برساند.»


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند.



همزمان با سراسر کشور، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل همراه با سایراقشار مردم سیاهکل در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند و با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر اسرائیل »خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند.


امروز صبح دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی همراه با اقشار مختلف مردم همزمان در سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند.



دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خوی همراه بامردم متدین این شهر با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این روز با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر صهیونیست ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را ار استکبار جهانی ابراز کردند.


دانشگاهیان با حضور گسترده خود به جهانیان اعلام کردند: 13 آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد چرا که دانشجویان و دانش آموزان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای گرانقدر این روز عزیز، با تسخیر لانه جاسوسی امریکا قدرت شکست ناپذیری این شیطان بزرگ را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین المللی طنین انداز کنند.


این مراسم با سخنرانی دکتر سید تقی کبیری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و نماینده شهرستانهای خوی و چایپاره و قرائت قطعنامه به پایان رسید.


تجمع و مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در شهرستان برگزار شد.



مراسم بزرگداشت و تجمع 13 آبان ماه روز دانش آموز با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان، روسای ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


سرهنگ امید نصیبی فرمانده سپاه مقاومت ممسنی با تجلیل از یاد و نام شهدا و روز مبارزه با استکبارستیزی با محکوم کردن تحرکات مرموزانه و جنایات آمریکا در اقصی نقاط جهان در بزرگداشت این روز و حضور مقتدرانه مردم سلحشور و همیشه در صحنه ایران سخنانی بیان کرد.


دانشجویان فعال بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با مدیریت ساسان خالویی مسئول بسیج دانشجویی و همکاری صمیمانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با آنان با برپایی ایستگاه صلواتی از مردم و همه راهپیمایان پذیرایی کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همراه و همگام با سایر اقشار جامعه؛در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافتند.



همزمان با برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان،روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچون سال های گذشته در این راهپیمایی حضور یافته و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های والای نظام و انقلاب اعلام داشتند.


سرپرست، معاونان، کارکنان، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی، اعضای تشکل‌ها و کانون‌های مختلف دانشجویی و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان؛ بار دیگر صلابت و ایستادگی خود را در برابر ابرقدرت های جهانی بویژه آمریکا به نمایش گذاشتند.


همزمان با سراسر کشور و در سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و همدوش با ملت قهرمان ایران، دانشجویان و دانش آموزان مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در راهپیمایی ضد استکباری این روز شرکت کردند.



در این مراسم که در بافق از میدان شهدا آغاز شد دانش آموزان و دانشجویان، همراه با سایر اقشار مردم، با طی کردن مسیر راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن محکوم کردن جنایات ضد بشری استکبار جهانی و اسرائیل غاصب، یکبار دیگر انزجار خویش را از سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل، اعلام کردند.


در پایان این مراسم نیز دانشجویان و دانش آموزان با فریادهای الله اکبر، قطعنامه پایانی این راهپیمایی را مورد تایید و تاکید دوباره قرار دادند.


جمع زیادی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همراه با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته