دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 10:55

عضو هیات علمی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

دکتر فرشیده ضامنی استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه آموزشی مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حکم دکتر علی محمد نوریان به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 228175

به گزارش آنا با صدور حکمی از سوی دکتر علی محمد نوریان سرپرست وقت دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی فرشیده ضامنی، استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم نوریان آمده است: باتوجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد ساری در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در یکصد و یازدهمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


نوریان ضمن تبریک به ضامنی در حکم خود آورده است: به موجب این حکم از تاریخ 11 بهمن 95 به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می‌یابید.


در پایان این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید.


فرشیده ضامنی از سال 1379 بعنوان عضو هیات علمی فعالیت خود را در واحد ساری آغاز کرد و تاکنون 33 مقاله در مجلات معتبر ISI و علمی و پژوهشی، 5 مقاله علمی و ترویجی و 2 جلد کتاب از وی تالیف و به چاپ رسیده است.


انجام 5 طرح پژوهش و داوری 42 مقاله در مجلات و فصلنامه ها مختلف علمی از دیگر سوابق علمی و پژوهشی این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته