دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 11:56
دبیر پنجمین کنگره جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی مطرح کرد:

ایران دارای سطح بالایی از دانش جراحی زانو است

دبیر پنجمین کنگره جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی با اشاره به ارائه جدیدترین دستاورهای علمی در حوزه جراحی زانو در این کنگره، گفت: ایران سطح بالایی از نظر دانش، فعالیت پزشکی و درمان جراحی زانو و مفاصل دارد.
کد خبر : 228171

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمیدرضا یزدی در ارتباط با محورهای اصلی پنجمین کنگره جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی اظهار کرد: محورهای اصلی این کنگره پیرامون تعویض مفصل زانو و تشخیص، درمان آسیب‌های زانو است، همچنین سایر آسیب‌های ورزشی از قبیل آسیب مفاصل شانه، لگن و مچ پا نیز مطرح خواهد شد.


وی افزود: این کنگره هر 2 سال یکبار برگزار می‌شود و امسال در جزیره کیش در اواخر بهمن با حضور تعداد قابل توجهی از مهمان‌های خارجی از کشورهایی هم‌چون آمریکا، آلمان، اتریش، انگلستان، فرانسه، ترکیه، هند، کره، ژاپن و حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود.


دبیر پنجمین کنگره جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی گفت: در این گنگره جدیدترین مطالب روز دنیا در حوزه جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی به صورت سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی با مدیریت سخنرانان برجسته داخلی و خارجی برگزار می‌شود.


یزدی افزود: این کنگره حداقل در 4 روز برگزارخواهد شد و دارای امتیاز بازآموزی است.


این فوق تخصص جراحی زانو با اشاره به اینکه این کنگره تاییده ISAKOS را دریافت کرده است، اضافه کرد: تمام افرادی که در حیطه زانو و آسیب‌های ورزشی فعالیت دارند همچون ارتوپدها، جراحان زانو، شانه، لگن، مچ پا و همچنین فیزیوتراپ‌ها و افرادی که در بخش کاردرمانی، تهیه پروتز، بریس و زانوبندهای ارتوپدی مشغول هستند می‌توانند در این کنگره شرکت کنند همچنین این کنگره نقش آموزشی و پژوهشی در ارتباط با پیشگیری و درمان آسیب‌های ارتوپدی اعمال می‌کند.


عضو انجمن ارتوپدی ایران در ارتباط با جایگاه ایران در حوزه درمان‌های نوین ارتوپدی و جراحی زانو، گفت: بنابر نظر مهمان‌های خارجی، ایران سطح بالایی از نظر دانش و درمان آسیب‌های زانو و مفاصل و همچنین تعویض مفصل دارد.


بر اساس این گزارش، پنجمین کنگره جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی 25 تا 28 بهمن در جزیره کیش برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته