دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 09:24
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت:

13 آبان در تاریخ ایران جاویدان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با گرامیداشت روز 13 آبان عنوان کرد که مناسبت‌های مختلف، این روز را به نحو عمیقی در تاریخ این مرز و بوم، جاویدان ساخته است.
کد خبر : 228101

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آذر اسکندری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در پیام خود به مناسبت این روز آورده است: سیزدهم آبان، مناسبتی ارزشمند در تقویم انقلاب اسلامی ایران است و هر ساله مردم ایران فریاد آزادگی خود را در این روز بزرگ به گوش جهانیان می‌رسانند. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و به شهادت رسیدن تعدای از دانش‌آموزان در دانشگاه تهران، سه مناسبت مهمی است که سیزدهم آبان را به نحو عمیقی در تاریخ این مرز و بوم، جاویدان ساخته است.


جوانان غیرتمند ایرانی در این روز، اثبات کردند که حضورشان در هر حرکت ملی، مؤثر بوده و این امر موجب تقویت جوهره اعتماد به نفس جوانان و زمینه‌ساز حضور آنان در دیگر برهه‌های اثرگذار تاریخ، همچون سال‌های جنگ تحمیلی شد که خود نمودی گویا از تلاش برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز همچون گذشته، همگام با اقشار مختلف جامعه، در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضوری گسترده داشته و با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تجدید میثاق می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته