دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 02:16
حسن‌پور در گفت‌وگو با آنا:

مواضع ترامپ علیه ایران جوانان ما را دشمن‌شناس‌ کرد

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ جوانان پس از مشاهده رفتار دولتمردان آمریکا و با مطالعه و تحقیق درباره خباثت‌های آمریکا، دشمن‌شناس‌تر شدند.
کد خبر : 228067

شهباز حسن‌پور در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در بیست‌و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار اظهار کرد: امام سجاد(ع) می‌فرمایند «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء» یعنی خدا را از این بابت سپاسگزاری می‌کنند که دشمنان ما را از احمق‌ها و جاهل‌ها قرار داده است.


نماینده مردم سیرجان در مجلس ادامه داد: اکنون ترامپ هم یکی از این دشمنان احمق ما است که با مواضع تند و نامعقول خود علیه جمهوری اسلامی ایران باعث ایجاد وحدت و وفاق ملی در کشورمان شده است و آنجایی که گاهی ما در معرفی چهره ناپاک و غیرقابل اعتماد آمریکا به جوانان‌مان غافل شده بودیم، باعث شد که جوانان و نوجوانان درباره خباثت‌های دولت آمریکا در تاریخ تحقیق و مطالعه کنند و دشمن‌شناس‌تر شوند.


وی تاکید کرد: با توجه به موضع‌گیری‌های تند دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و اهانت‌های او به ملت شریف ایران، 13 آبان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: 13 آبان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته