دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 01:27
قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات:

دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی «حد یَقف» ندارد/ ترامپ ثابت کرد در هیچ موضوعی نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد

دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: دولت ترامپ ثابت کرد که در هیچ موضوعی نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.
کد خبر : 228056

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در بیست‌و سومین نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار اظهار کرد: سال به سال دشمنی‌های آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و ملت ما آشکار و روشن‌تر می‌شود و امسال هم شاهد جلوه‌های جدیدتری از دشمنی شیطان بزرگ هستیم.


نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: دولت ترامپ خبث طینت دولت آمریکا را عیان‌تر می‌کند و ثابت کرد که در هیچ موضوعی نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.


وی با اشاره رویکرد آمریکایی‌ها در ایجاد فضای مذاکره گفت: شگرد آمریکا این است که مدتی دولت‌ها را تحت فشار قرار دهد و با اعمال تحریم و تهدید آنها را پشت میز مذاکره بنشاند و توافق کند، پس از توافق هم آن را به بهانه‌های واهی نقض و ادعای جدیدی را مطرح کند. رویکرد آمریکا در مواجهه با برجام یک‌بار دیگر ثابت کرد که با آمریکا باید با زبان "قدرت" و اتحاد و انسجام درونی سخن گفت.


عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بی‌اعتنا به آمریکا کارها را جلو برد و کشور را مدیریت کرد تا به اهداف عالی انقلاب اسلامی برسیم و بتوانیم پشتیبان مستضعفان و مظلومان جهان باشیم و آمریکا هم به این نقطه برسد که کاری نمی‌تواند انجام بدهد.


قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به قانون کاتسا و اقدام احتمالی آمریکا برای قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، گفت: آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد و هربار به بهانه‌ای می‌خواهد با جمهوری اسلامی ایران دشمنی کند و این موضوع هم حد یَقف ندارد و ما باید بدون توجه به ادعاها و بهانه‌های آمریکا کار خود را با قدرت پیش ببریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته