دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش تمرین تیم ملی

رئیس کمیته انضباطی کی‌رو‌ش را عصبانی کرد/ تمرین ملی‌پوشان زیر نظر مربی ایرلندی

دومین تمرین تیم ملی برای آمادگی هر چه بهتر قبل از دیدار با پاناما و ونزوئلا از ساعت 11 صبح در زمین شماره یک آزادی پیگیری شد.
کد خبر : 228010

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عوامل تدارکات تیم ملی از ساعت 10 صبح در زمین ورزشگاه آزادی حضور داشتند تا زمین تمرین را آماده کنند برای ملی‌پوشان تا بتوانند به راحتی تمرین کنند.


دستیاران کارلوس کی‌روش قبل از شروع تمرین در حال مانع‌گذاری در گوشه‌های زمین بودند تا با حضور بازیکنان و کارلوس کی‌روش دستورات تاکتیکی سرمربی انجام شود. اتوبوس ملی‌پوشان ساعت 10 و 30 وارد ورزشگاه آزادی شد که مهدی طارمی اولین بازیکنی بود که با لباس قرمز رنگ وارد زمین تمرین شد.


بازیکنان با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بانان با لباس سبز و مشکی وارد زمین تمرین شدندکه با روپایی زدن خود را گرم کردند تا آماده تمرین شوند. از نکات جالب تمرین امروز ملی‌پوشان حضور مک درموت دستیار سابق کی‌روش در تمرینات تیم ملی بود شاهد تمرین ملی‌پوشان بود.


بازیکنان پس از گرم کردن با دستور کی‌روش به سمت دیگری از گوشه زمین رفتند و به پاس‌کاری تک ضرب مشغول شدند. پس از آن با دستور کارلوس کی‌روش بازیکنان گوشه‌ای از زمین رفتند و حرکات مارپیچ انجام دادند. در این میان دروازه‌بانان زیر نظر الکساندر لوپز مربی دروازه‌بانان تیم ملی در حال تمرین کردن بودند. بعد از چند دقیقه صحبت خصوصی کی‌روش و مک درموت کارلوس ملی‌پوشان را صدا زد و بعد از اینکه آبی نوشیدند نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد.


پژمان منتظری و میلاد محمدی دو بازیکن مصدوم تیم ملی ابتدا کنار زمین به دویدن پرداختند و بعد در گوشه زمین به پاس‌کاری نرم مشغول شدند. همچنین مهدی ترابی با توجه به مصدومیتی که دارد جداگانه مشغول تمرین کردن بود.


در ادامه تمرین با سوت کارلوس کی‌روش بازیکنان دور هم جمع شدند و به سه قسمت تقسیم شدند و به سانتر از جناحین و شوت به دروازه مشغول شدندکه کی‌روش با دقت نظاره‌گر شاگردانش بود .بعد از سوت کی‌روش بازیکنان استراحت کردند. همچنین کی‌روش با سیدجلال حسینی چند دقیقه‌ای را به گفت‌وگوی کوتاه پرداخت.


بعد از انجام امور تاکتیکی سیدجلال حسینی باتوجه به آسیب‌دیدگی جزئی که داشت به گوشه‌ای از زمین منتقل شد وزیر نظر مربی بدنساز مشغول حرکات کششی و تمرینات سبک شد.


در ادامه نیز بازیکنان به دو گروه قرمز و کاور فسفری تقسیم شدند و مشغول فوتبال بازی کردن شدند. کارلوس در میانه زمین با دقت نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان بود و تاکید می‌کرد که در ضربات نهایی دقت کافی را داشته باشند.


علیرضا بیرانوند بعد از انجام تمرینات فشرده یک آسیب‌دیدگی جزئی برایش به وجود آمد و زیر نظر پزشکان تیم ملی در حال درمان کردن بود.


در تمرین صبح امروز ملی‌پوشان حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در تمرینات حضور پیدا کرد و از روی سکوها تمرینات تیم ملی را نظاره‌گر بود. جالب است بعد از پایان تمرین سرمربی تیم ملی وقتی متوجه حضور حسن زاده شد به شدت از حضور وی در تمرنی تیم ملی و مصاحبه کردن خبرنگاران با او عصبانی شد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته