دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی کریمی:

برای رسیدن به موفقیت به بازی‌های خوب تدارکاتی نیاز داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی نیاز به بازی های تدارکاتی خوبی دارد چرا که بازی‌های خوب تدارکاتی به موفقیت تیم در جام جهانی کمک می‌کند.
کد خبر : 227883

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،علی کریمی درباره حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: اردوی جدید با حضور همه نفرات آغاز شده است. در اردوی قبل ۲ دیدار دوستانه خوب داشتیم و در این اردو نیز ۲ مسابقه خوب تدارک دیده شده است.


وی ادامه داد: احتمال بازی با تیم‌هایی که برای مسابقه تدارکاتی در نظر گرفته شده است در جام جهانی وجود دارد. این مرحله از تمرینات تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی اهمیت بالایی دارد و با بازی‌های تدارکاتی خوب می‌توانیم برای جام جهانی به آمادگی مطلوب برسیم.


بازیکن تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که مصدومیتش چطور است؟ گفت: بعد از بازی با سوریه در اولین مسابقه لیگ مصدوم شدم و چند هفته‌ای موفق به همراهی تیمم نبودم اما در این هفته به آمادگی خوبی رسیدم و در آخرین مسابقه لیگ به طور کامل برای سپاهان بازی کردم. فکر می‌کنم مصدومیتم برطرف شده است، امیدوارم به آمادگی کامل برسم.


کریمی درباره دیدار با پاناما و ونزوئلا گفت: پاناما اولین بار است که به جام جهانی راه یافته است و تیم خوبی به نظر می‌رسد، ونزوئلا هم از تیم‌های گردن کلفت آمریکای جنوبی است که بازی‌های خوبی مقابل قدرت‌های جهان انجام داده است و فکر می‌کنم بازی‌های خوبی در پیش داشته باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته