دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1394 - 20:37

حمله امید نوروزی با چوب به میز داورها/ صعود تقوی و یزدانی به فینال 70 کیلو

در ادامه رقابت های انتخابی تیم های ملی آزاد و فرنگی و در مسابقات بعد از ظهر (پنج شنبه) در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی امید نوروزی در حالی که از مهدی زیدوند با نتیجه 5 بر یک عقب بود با اعتراض به کشتی خود ادامه نداد.
کد خبر : 22782

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در این کشتی امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک به مصاف مهدی زیدوند رفت که زیدوند در ابتدا 4-0 پیش افتاد. در ادامه نوروزی قصد اجرای فن سالتو داشت که این فن را ناقص اجرا کرد و زیدوند روی پل نرفت اما نوروزی معتقد بود فن را ناقص اجرا کرده و باید امتیاز بگیرد.


با بازبینی فیلم، داوران امتیازی به نوروزی ندادند که او دوبنده اش را از تن درآورد و قصد کشتی گرفتن نداشت که با اصرار عرب رئیس هیئت کشتی فارس به مسابقه برگشت اما تلاش نوروزی در ادامه فایده نداشت و در حالی که 5-1 عقب بود در 20 ثانیه آخر کشتی را رها کرد و با شکستن تابلوهای تبلیغاتی تشک را ترک کرد که این رفتار ناپسند با واکنش تماشاگران مواجه شد و او را هو کردند.


در ادامه نوروزی یکی از چوب‌های تابلوی تبلیغاتی را برداشت و به سمت میز داوران حمله ور شد که نیروهای انتظامی او را متوقف کردند. با این شرایط نوروزی از مسابقات انتخابی دیسکالیفه خواهد شد.


این در حالی بود که نوروزی در صورت باختن باز هم شانس داشت به فینال برسد چرا که مسابقات به صورت دوحذفی است.


همچنین در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد پرویز هادی و کمیل قاسمی اصلی ترین مدعیان این وزن به مصاف هم رفتند که هادی با نتیجه 7 بر 2 بر قاسمی پیروز شد.


در وزن 70 کیلوگرم نیز حسن یزدانی و مهدی تقوی با شکست تمامی حریفان تکلیف نفر برتر را مشخص خواهند کرد.


همچنین در کشتی فرنگی نیز با شرکت نکردن حمید سوریان محسن حاجی پور و عبدالمحمد پاپی به دیدار پایانی راه یافتند.


در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد حسن رحیمی همچنان با پیروزی به کار خود ادامه می دهد و بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم نیز بدون شکست است.


در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی دارنده مدال نقره جهان با نتیجه 11 بر صفر از سد میثم نصیری که پیش از این اسماعیل پور را حذف کرده بود گذشت.


در کشتی فرنگی و در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد دارنده مدال برنز جهان در دیگر دیدار خود مقابل فرشاد بلفکه با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد تا شانس حضورش در دیدار فینال بیشتر شود. در همین وزن رامین طاهری مقابل برمند اصلان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.


در وزن 80 کیلوگرم نیز یوسف قادریان و یوسف اخباری به یک پیروزی دیگر دست یافتند و در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم فر 4 بر 2 مغلوب حسین نوری شد و حبیب اله اخلاقی نیز با نتیجه یک بر صفر ازسد سامان عزیزی گذشت


کشتی های دور سوم همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی نوروزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته