دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1394 - 14:25
رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی

شکست نامدارها در اولین روز انتخابی/ حذف دور از انتظار عبدولی و نوربخش

دور نخست مسابقات انتخابی تیم ملی با شکست کشتی گیران مطرحی همچون محمدحسین محمدیان، محمد نوربخش و حبیب اله اخلاقی در حال پیگیری است.
کد خبر : 22765

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است.


رقابت ها در دور نخست این مسابقات در حال پیگیری است و فقط مدال آوران مسابقات جهانی و دارندگان مدال طلای بازی های آسیایی که در وزن خود در این مسابقات حضور پیدا کرده اند از شرکت در این دور معاف هستند.


در اوزانی که دارندگان مدال جهانی و مدال طلای بازی های آسیایی حضور دارند مسابقات در دور اول به صورت تک حذفی برگزار می شود که در این رقابت ها برخی از مدعیان با شکست از رقبا از دور رقابت ها کنار رفتند.


یکی از مهمترین اتفاقات مسابقات دور اول شکست مسعود اسماعیل پور دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی های آسیایی در یک وزن بالاتر (65 کیلوگرم) مقابل میثم نصیری با نتیجه 6 بر 3 بود.


همچنین محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان نیز در یک وزن بالاتر مقابل عباس طحان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد تا دیگر مدعی حذف شده این رقابت ها باشد.


اما در کشتی فرنگی در وزن 66 کیلوگرم سامان عبدولی که در یک وزن بالاتر کشتی می گرفت با شکست 5 بر یک مقابل محمدعلی گرایی از گردونه رقابت ها کنار رفت.


در وزن 55 کیلوگرم نیز محمد نوربخش با شکست مقابل محسن حاجی پور حذف شد.


در وزن 85 کیلوگرم نیز حبیب اله اخلاقی مقابل مجتبی کریم فر 7 بر 4 مغلوب شد اما با توجه به اینکه مسابقات این وزن به صورت دو حذفی برگزار می شود می تواند رقابت های خود را در صورت پیروزی بر حریفان ادامه دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته