دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1396 - 14:36
فرزاد کوهیان:

برای بازی فردا چند بازیکن مصدوم داریم/هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: مقابل نیروی زمینی بازی حساسی داریم اما متاسفانه چند بازیکن مصدوم هم داریم که مشخص نیست فردا می توانند بازی کنند یا خیر.
کد خبر : 227575

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفتوگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازی فردا تیمش مقابل نیروی زمینی گفت: «بازی سختی پیش رو درایم. نیروی زمینی در این چند هفته ای که از لیگ گذشته بازی های خوبی ارائه داده و بازی فردا مقابل این تیم برای ما حساس است و به نوعی دربی محسوب می شود.»


وی ادامه داد: «البته شرایط دو تیم تقریبا مشابه است؛ هم ما و هم تیم نیروی زمینی هیچ کدام بازیکن خارجی نداریم و از این نظر شرایط یکسانی داریم. متاسفانه تیم ما چند بازیکن آسیب دیده دارد و هنوز مشخص نیست که با این مصدومیت می توانند در بازی فردا حضور داشته باشند یا خیر.»


سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد کیفیت لیگ بسکتبال در این شش هفته که گذشته است؛ عنوان کرد: «تیم ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده و باید در این مدت تمرینات را فشرده تر کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل برنخوریم، سایر تیم ها به دلیل اینکه تمریناتشان را زودتر از ما شروع کردند شرایط بهتری نسبت به ما دارند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند. امسال لیگ با 9 تیم آغاز شد که دو تیم هم از تیم های نظامی هستند. در مجموع بازی های نزدیکی از تیم ها شاهد هستیم و رقابت بین آنها زیاد است.»


کوهیان در مورد جذب بازیکنان خارجی در این فصل گفت: «امسال سیاست دانشگاه آزاد عدم استفاده از بازیکن خارجی بود. به طور حتم جذب بازیکنان خارجی موجب توسعه و رشد هر لیگی خواهد شد زیرا الگوی بهتری برای آموزش و ارتقای بازیکنان ایرانی هستند اما با این حال که تیم ما امسال بازیکن خارجی جذب نکرد اما شرایط خوب پیش می رود.»


وی در پاسخ به جذب بازیکن خارجی در مرحله پلی آف اظهار کرد: «در مورد جذب بازیکن در مرحله پلی آف هنوز صحبتی با ما نشده است و برنامه خاصی برای آن نداریم. به طور حتم در ادامه لیگ دانشگاه آزاد با حمایت‌های مسئولان به شرایط بهتری خواهد رسید، زیرا تیم ما دیر بسته شد و آمادگی لازم را نداشتیم.»


به گزارش آنا؛ در هفته ششم رقابت های لیگ برتر بسکتبال فردا تیم دانشگاه آزاد میزبان تیم نیروی زمینی خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته