دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1396 - 13:00

آتش سوزی کارگاه تولید کفش در سپهسالار

سخنگوی سازمان آتش و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی در یک کارگاه تولید کفش واقع در ساختمانی چهار طبقه در سپهسالار مهار شد.
کد خبر : 227523

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد وقوع آتش سوزی یک کارگاه تولید لوازم کفاشی در سپهسالار اظهار کرد: ساعت 10:20 امروز چهارشنبه آتش سوزی در کارگاه کفاشی واقع در خیابان سپهسالار به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه با امکانات و تجهیزات به محل اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه رخ داد، در پشت بام این ساختمان انباری به مساحت 70 متر با لوازم اولیه غیر استاندارد مانند ایرانیت ساخته شده بود که مقداری وسایل مربوط به تولید کفش مانند قالب‌های کفش و مواد اولیه تولید کفش وجود داشت که دچار حریق شده بودند.


وی ادامه داد: آتش کاملا شعله‌ور شده بود و دود نسبتا شدیدی به اطراف متصاعد می‌شد و آتش نشانان سریعا برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند و خوشبختانه موفق شدند حریق را مهار کنند.


ملکی با اشاره به اینکه این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید، گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت و با انجام عملیات لکه گیری به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته