دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجید صالح:

شانس متعلق به کسانی است که زحمت می‌کشند/ پیکان اتفاقی 7 بازی متوالی را نبرده است

مربی تیم پیکان گفت: شانس برای کسانی است که بیشتر زحمت کشید‌ه‌اند و پیکان اتفاقی به هفتمین برد پیاپی خود در لیگ برتر نرسیده است.
کد خبر : 227518

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،مجید صالح در خصوص هفتمین پیروزی متوالی پیکان در لیگ برتر که با پیروزی در خانه سپاهان رقم خورد گفت: «بازی که ما برابر سپاهان انجام دادیم یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌ پیکان در این فصل بود. سپاهان عالی بازی کرد و اگر سازمان دفاعی تیم ما خوب عمل نمی‌کرد بدون تردید برنده از زمین خارج نمی‌شدیم. ما به خوبی حریف را شناخته بودیم و تمامی روزنه‌های هجومی این تیم را بسته بودیم.»


وی ادامه داد: «پیکان فصل گذشته 38 گل خورد که یکی از بدترین آمار را در دریافت گل ثبت کرد و اگر گل‌های زیادی نمی‌زد به طور حتم ششم نمی‌شد. خوشبختانه در این فصل خیلی بهتر روی مسائل دفاعی کار کردیم و در 7 بازی قبلی تنها دو گل وارد دروازه‌مان شده‌ است که می‌تواند به ما در آینده خیلی کمک کند. تیم روح بردن پیدا کرده است و می‌تواند روند پیروزی‌هایش را کماکان تداوم بخشد. بازیکنان در خدمت تیم هستند و به این باور رسیده‌اند که می‌توانند جایگاه بسیار خوبی را در این فصل به دست آورند.»


مربی تیم پیکان در واکنش به اینکه برخی پیروزی‌های تیمش به خصوص در دو بازی آخر برابر تراکتورسازی و سپاهان را از روی خوش‌شانسی دانسته‌اند، بیان کرد: «من می‌گویم شانس برای کسانی است که بیشتر زحمت کشید‌ه‌اند و فرصت‌ها را غنیمت شمرده‌اند. ضمن اینکه کمتر تیمی می‌تواند اتفاقی 7 بازی متوالی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد.»


او در خصوص تعطیلات لیگ برتر و اینکه تیمش 24 آبان به مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌رود، اظهارکرد: «در برنامه‌ریزی لیگ امسال تعطیلات زیاد است که به خاطر تیم‌ملی است و ما هم اولویت را به تیمی می‌دهیم که موفقیتش باعث شادی همه مردم است. تیم ما 3 بازیکن مصدوم دارد. مهران موسوی دچار شکستگی پا شده که به‌طور حتم به این زودی‌ها به تیم برنمی‌گردد اما مرتضی آقاخان و بختیار رحمانی در شرایطی هستند که در این مدت که تا بازی بعدی باقی مانده به تیم اضافه می‌شوند.»


صالح خاطرنشان کرد: «در این مدت که لیگ با تعطیلی روبه‌رو می‌شود بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار می‌کنیم تا از فرم مسابقه خارج نشویم. حریف آینده‌مان تیم صنعت‌نفت را به خوبی آنالیز خواهیم کرد تا از نقاط ضعف و قوت این تیم به طور کامل مطلع شویم. آخرین بازی این تیم قطعا خیلی مهم است. ضمن اینکه برنامه‌های خودمان را با دقت پیش می‌بریم تا در هفته دوازدهم هم با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم.»


وی درباره نیمکت‌نشینان تیم پیکان و احتمال بازی کردن آنها در بازی‌های آینده تصریح کرد: «شرایط تمرینی تیم ما به گونه‌ای است که کادرفنی به دقت روی تمامی مهره‌ها بینش دقیقی دارد. هر بازیکنی که شایستگی خود را در تمرینات اثبات کند به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کند. فراز امامعلی که تک گل 3 امتیازی پیکان را وارد دروازه سپاهان کرد در 10 بازی قبلی یک دقیقه هم بازی نکرده بود ولی در هفته یازدهم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و توانست گل بزند. بدون تردید برای همه بازیکنانی که لیاقت داشته باشند فضا برای بازی کردن فراهم است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته