دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک باشگاه نفت طلاییه در گفت‌وگو با آنا

گل‌محمدی با اظهاراتش مشکلات نفت را دوچندان کرد/ چرا مسئولین نفت در جلسه با وزیر حضور نداشتند؟

حمیدرضا جهانیان گفت: مدیرکل تربیت بدنی تهران با صحبت‌های بی‌اساسی که در مورد باشگاه نفت انجام می‌دهد مشکلات ما را دوچندان کرده‌است.
کد خبر : 227511

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا این روزها درگیرودار حل کردن کردن مشکلات بدهی خودشان هستند تا بتوانند مجوز حضور در فصل بعد این مسابقات را دریافت کنند. در این بین مسئولین ورزش و در راس آنها وزیر ورزش هم پیگیر حل شدن مشکلات این 4 باشگاه است و در این مورد جلسه‌ای هم با مدیران این باشگاهها انجام داد که نکته جالب توجه عدم حضور مدیران باشگاه نفت طلاییه در این جلسه بود.


حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بی‌اطلاعی‌ مسئولین این باشگاه از جلسه مدیران باشگاه‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال با وزیر ورزش برای حل شدن مشکلات آنها گفت: «در روزهای گذشته وزیر ورزش با مدیران باشگاههای تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران در جمع باشگاههای آسیا جلسه داشته است اما متاسفانه ما به عنوان مسئول باشگاه نفت از طریق رسانه‌ها متوجه این جلسه شدیم.»


وی ادامه داد: «باشگاه نفت طلاییه هم یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و حق این باشگاه بود که در جلسه با وزیر ورزش نماینده‌ای داشته باشد. نفت تهران آخرین نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد و یادمان نرود که این تیم در خاک عربستان با پیروزی مقابل نماینده این کشور پرچم ایران را در ورزشگاه این کشور به اهتزار درآورد اما حالا که بحث آبروی فوتبال ایران درمیان است و وزیر و مسئولین فدراسیون می‌خواهند مشکل نمایندگان ایران را حل کنند هیچ توجهی به باشگاه نفت طلاییه نمی‌شود.»


مالک نفت طلاییه در مورد علاقه مسئولین فدراسیون به حضور یک تیم اصفهانی به جای نفت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «وقتی که برخلاف سایر نمایندگان ایران هیچ توجهی به مشکلات نفت نمی‌شود و همه فشارهای روی دوش ما است کاملا مشهود است که یک اراده‌ای در کار است تا باشگاه نفت از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود و یک تیم اصفهانی جایگزین ما در این مسابقات شود. اما ما تا لحظه آخر تلاش خودمان را می‌کنیم و در حال حاضر هم ارتباط خوبی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و اسناد و مدارک خودمان را جمع‌آوری می‌کنیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.»


وی با انتقاد از عملکرد مدیرکل تربیت بدنی استان تهران در مورد همکاری با این باشگاه در بحث واگذاری بیان کرد: «متاسفانه آقای گل‌محمدی با سیاه‌نمایی‌هایی که در مصاحبه‌های خودش انجام می‌دهد به برنامه‌های ما ضربه می‌زند. ما حتی اسپانسر می‌گیریم ولی آقای گل‌محمدی با مصاحبه بدون سند خودش که تفکرات خودش را مطرح کرد باعث شد تا اسپانسر خودمان را از دست دادیم. به این آقا هم هیچ ارتباطی ندارد و فقط یک ناظر است اما متاسفانه با رفتارهای خودش مشکلات ما را دوچندان می‌کند. اگر اسپانسر ما حل می‌شد ما هیچ نیازی به کمک جاهای دیگر نداشتیم.»


جهانیان افزود: «گل‌محمدی به عنوان متولی ورزش استان تهران به جای اینکه از ما حمایت کند جلوی صدور مجوز ما را گرفته و حاضر نیست بخاطر آبروی جمهوری اسلامی ایران مجوز ما را صادر کند. وقتی کمیته واگذاری به او در این مورد اعتراض می‌کنند، می‌گوید من مالکیت آقای جهانیان را منتفی می‌دانیم و تلاش می‌کنند از طریق نمایندگان مجلس فشار بیاورند که وزارت نفت تیم‌داری کند. گل‌محمدی برخلاف اصول کلی نظام حرکت می کند و به جای اینکه به مجلس برود به نمایندگاه فشار بیاورد تا به نماینده ایران حل کنند به مجلس می‌رود تا باشگاه نفت را به وزارت نفت منتقل کند.»


وی ادامه داد: «متاسفیم برای ورزش تهران که فردی مانند گل‌محمدی متولی ورزش این استان است. یک اراده فوی به جان تیم ما افتاده که باشگاه نفت را حذف کنند. حق شخص جهانیان نیست که من به راحتی از حقم بگذرم و من تا لحظه آخر بخاطر حق بچه‌های تیم که واقعا زحمت می‌کشند از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم. متاسفانه همه این مشکلات به عدم بی‌کفایتی مسئول ورزش استان تهران برمی‌گردد. این اقا حتی نمی‌داند تاریخ اتمام مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه زمانی است و شبکه خبر هم که یک رسانه ملی است مصاحبه این آقا را به صورت زیرنویس پخش می‌کند. خیلی زشت است که مدیر ورزشی ما بدون اطلاع مصاحبه کند و باشگاه نفت را دچار مشکل کند.»


جهانیان در مورد نگاه ویژه مسئولین ورزش به باشگاه نفت برای حل مشکلات این تیم اظهار داشت: «وقتی امثالی مثل زنجانی‌ها آمدند و پول بیت المال این مملکت را غارت کردند ما هم توقع داریم دولت به باشگاه نفت به عنوان یکی از نمایندگان ایران کمک کند. این روزها مسئولین باشگاههای دیگر برای کمک گرفتن از دولت بدهی خودشان را زیر 10 میلیارد اعلام می‌کنند در حالی که در جلسات خصوصی خودشان بدهی این باشگاهها به 200 میلیارد هم می رسد. اما ما هم توقع داریم که دولت به باشگاه ما کمک کند و باشگاه نفت در حال حاضر با نقدینگی حدود 15 میلیارد تومان می تواند مشکلاتش را حل کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته