معرفی سامانه جدید کانونهای آگهی و تبلیغاتی به کارشناسان تبلیغات استانها
به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، در نشست رونمایی از سامانه کانون های آگهی و تبلیغاتی که صبح امروز با حضور معاونان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات ادارات کل استان های سراسر کشور، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی و مسئولان ذیربط در حوزه تبلیغات برگزار شد، از سادهسازی نحوه ارایه خدمات به متقاضیان و تسهیل دسترسی به آنها، بهبود کارایی و اثربخشی از طریق حذف لایهها و سطوح زاید، تسهیل دسترسی متقاضیان به اطلاعات با محوریت ارباب رجوع، بهبود وضعیت و تضمین پاسخگویی به متقاضیان درباره نیازهای آنها، کاهش هزینهها از طریق یکپارچه سازی و حذف مراحل زاید، ارائه خدمت شبانهروزی به شهروندان فارغ از محدودیتهای مکانی و از مهمترین اهداف راهاندازی این سامانه یاد شد.
راهاندازی سامانه جدید کانونهای آگهی و تبلیغاتی، اقدامی از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی است که با رویکرد تازه به الکترونیکی کردن فعالیت ها و امور، شفاف سازی در راستای خدمترسانی بهتر به مراجعان و مخاطبان این معاونت، استفاده از فناوریهای نوین و استفاده از رفتارهای الکترونیک به منظور وحدت رویه در امور، رعایت بیشتر قوانین و مقررات و افزایش بهرهوی و ارتقای سطح خدمات رسانی صورت گرفته است.
در این نشست تمامی کارشناسان تبلیغات، آموزش های ارائه شده درباره استفاده صحیح از سامانه را مرور کرده و به سوالات و شبهات آنها از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شد.
پیشنهاد شکلگیری و توسعه این سامانه در پی بررسی فرآیندهای ثبت درخواست، دریافت مجوز و ثبت تغییرات کانونهای آگهی و تبلیغاتی در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده و در آن طراحی الکترونیک فرآیندها مد نظر قرار گرفته شده است.
این سامانه در سه بخش اصلی اطلاعرسانی، کاربران و مدیریت برنامهریزی شده است که از طریق این بخش ها، امکان بهرهبرداری مخاطبان از اطلاعات و اخبار مرتبط با کانونهای آگهی و تبلیغاتی، ارتباط با سامانه و مشاهده فرآیند کاری و انجام ارجاعات و تأئیدات، گزارشگیری و امکان مشاهده نمودارهای گردش کار فراهم میشود.
انتهای پیام/