دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1396 - 09:43
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با آنا

آخرین وضعیت ویزای کیانوش رستمی برای حضور در مسابقات جهانی

غلامرضا سیاهپور گفت: برای کیانوش رستمی وقت مصاحبه مجدد گرفتیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا مشکل ویزای این ورزشکار هر چه سریع‌تر حل شود.
کد خبر : 227267

غلامرضا سیاهپور دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره مشکل ویزای کیانوش رستمی قهرمان طلایی المپیک ریو برای مسابقات جهانی امریکا گفت: «این مشکل را ما از طریق فدراسیون در حال پیگیری هستیم البته که هنوز جواب نگرفته ایم اما همه تلاشمان را به کار می گیریم تا زودتر این موضوع حل شود. در حال حاضر وقت مصاحبه گرفته ایم و امیدوارم که در همین چند روز آینده جواب مثبت بگیریم و مشکل رستمی برای حضور در مسابقات جهانی حل شود.»


وی در پاسخ به اینکه فیل اندروز، دبیر کل فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا عنوان کرده که فدراسیون وزنه برداری برای ویزا تعلل کرده است؛ عنوان کرد: «‌اگر تعللی از سوی فدراسیون وزنه برداری رخ داده باید برای همه ورزشکار بود نه تنها یک نفر. ما از همان ابتدا قصد داشتیم که برای مصاحبه اولیه به ترکیه برویم اما به دلیل اینکه زمان زیادی از دست می دادیم از طریق امارات و دوبی اقدام کردیم. در مصاحبه اول هم چهار نفر از کاروان ایران ریجکت شدند که باز در وقت مصاحبه دوم ایوب موسوی یکی از وزنه برداران که بار اول رد شده بود در مصاحبه دوم پذیرفته شد و مشکلی برای او پیش نیامد.»


سیاهپور تاکید کرد: «بنابراین اگر فدراسیون در این موضوع مقصر بود باید شرایط برای وزنه برداران دیگر به همین صورت بود. هیچ تعللی در کار فدراسیون نبوده و نیست و ما با جدیت دنبال کارها هستیم تا هر چه زودتر انجام شود و این وزنه بردار خوب کشورمان در مسابقات جهانی شرکت کند.»


دبیر فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد: «مرحله اول هر مصاحبه به معنی تایید نهایی و قطعی آن نیست. آنها در مرحله اول تایید می کنند اما ممکن است در بررسی های بعدی به این نتیجه برسند که ایرادات و نواقصی وجود داشته و باید آنها را برطرف کنند. به هر روی همه تلاش ها در حال انجام است و امیدوارم زودتر مشکل حل شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته