دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1394 - 12:25

قهرمانی نوشاد عالمیان در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور

رقابت های دسته برتر تنیس روی میز کشور با قهرمانی نوشاد عالمیان به پایان رسید.
کد خبر : 22721

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات دسته برتر کشور که از صبح سه شنبه(19 خرداد) در سالن غدیر شهر قزوین آغاز شده بود، با انجام دوره‌های پایانی خاتمه یافت و هشت بازیکن پایانی برای حضور در انتخابی تیم ملی مشخص شدند.


در این رقابت ها نوشاد عالمیان با قبول تنها یک شکست در مقابل افشین نوروزی که در روز نخست رقابت ها رقم خورد به مقام اول رسید. نیما عالمیان که در پایان روز گذشته با دو شکست در رده دوم جدول قرار داشت در بازی های امروز پیروز شد تا با همان دو شکست به کار خود خاتمه دهد و مقام دوم این رقابت ها را از آن خود کند.


پوریا عمرانی نیز با کسب شش پیروزی و قبول 3 شکست به مقام سوم مسابقات دسته برتر رسید. عارف احمدی فر، حمید رضا طاهرخانی، افشین نوروزی، میعاد لطفی و شاهین اخلاق پسند نیز با قرار گرفتن در رده های بعدی جدول به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا کردند.


افشین نوروزی با وجود داشتن برد و باخت برابر با عارف احمدی فر به علت باخت فنی 13 امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت. نوروزی در بازی مقابل پوریا عمرانی بازی را نیمه کاره رها کرد تا یک باخت فنی برای این بازیکن منظور شود.


در رقابت های دسته برتر مهران احدی بازیکن با سابقه کشورمان که از بازیکنان دسته برتر دوره قبل نیز بود با توجه به مصدومیتی که از ناحیه دست داشت با موافقت سرمربی تیم ملی در این رقابت ها حاضر نشد. محمد فرقدانی نیز دیگر بازیکنی بود که در پایان روز نخست از ادامه رقابت ها انصراف داد.


گفتنی است سرداوری این مسابقات برعهده داریوش ضرغام‌پور بود و مرتضی گلشاهی کمک سرداور مسابقات دسته برتر بود. علیرضا حجازیان نیز به عنوان ناظر در این مسابقات حضور داشت.


مسابقات انتخابی تیم ملی روز 26 خردادماه در یک مرحله و به میزبانی شهر قزوین برگزار می شود تا بازیکنان ملی پوش کشورمان مشخص شوند. پیش از این قرار بود که مسابقات انتخابی در دو مرحله برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته