دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1396 - 16:32
رئیس کمیته دفاعی دوما روسیه:

داعش به عنوان یک ساختار نظامی دیگر وجود خارجی نخواهد داشت

رئیس کمیته دفاعی دوما گفت: روسیه به اهداف خود در سوریه دست پیدا کرده و اکنون دولت این کشور در آستانه گسترش حاکمیت خود بر مناطق شرقی سرزمین‌اش است.
کد خبر : 227190

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری تاس، ولادیمیر شامانوف رئیس کمیته دفاعی دوما روسیه می‌گوید عملیات نظامی این کشور در سوریه تقریبا به اتمام رسیده است و نیروهای دولتی تا پایان سال 2017 کنترل مرزهای شرقی کشور را به دست خواهند گرفت.


ولادیمیر شامانوف که در آستانه پایتخت قزاقستان سخن می‌گفت، به طور کلی عملیات نظامی کشورش در سوریه را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و از اینکه این عملیات به اهداف خود دست پیدا کرده است، ابراز خرسندی کرد. او همچنین با اشاره وضعیت مناسب دولت سوریه در حال حاضر، گفت که گروه تروریستی داعش به عنوان یک ساختار نظامی سازمان‌دهی شده، دیگر وجود خارجی نخواهد داشت.


شامانوف بازگشت بیش از 1 میلیون نفر از مردم سوریه به خانه‌های خود را نشانه بهبود وضعیت امنیتی در این کشور خواند. روسیه در تاریخ 30 سپتامبر 2015 به درخواست دولت سوریه، در کشمکش داخلی سوریه وارد شد و توانست با کمک نیروهای دولتی، ضربه‌های سنگینی را به داعش و دیگر گروه‌های تروریستی وارد کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته