دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1394 - 11:58
در گفت‌و‌گو با آنا؛

هادی عقیلی: فصل عجیبی در پیش داریم/ حسرت تیم ملی را نمی‎خورم

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر به گذشته بازگردم تصمیم بهتری برای حضور در تیم ملی می گرفتم.
کد خبر : 22714

هادی عقیلی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «سپاهان برای فصل آینده مشکل چندانی از لحاظ بازیکن ندارد زیرا اکثر بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند.»


وی درباره قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم اظهار داشت: «سپاهان تیمی است که همیشه داعیه قهرمانی دارد. در فصل گذشته، شروع خوبی داشتیم اما در چند مقطع دچار افت شدیم که باعث شد امتیازات حساسی را از دست بدهیم، اما خوشبختانه توانستیم دوباره به جمع مدعیان بازگردیم.»


مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به نقش کرانچار در قهرمانی سپاهان عنوان کرد: «کرانچار مربی بسیار خوبی بود و انصافا در قهرمانی سپاهان نقش زیادی داشت اما از یاد نبریم فرکی در 23 بازی روی نیمکت سپاهان نشست و او نیز در قهرمانی سپاهان سهیم است.»


عقیلی نبود بازیکن تاثیرگذار در پست هافبک دفاعی را مهمترین مشکل سپاهان در فصل گذشته عنوان کرد و گفت: «در فصل گذشته ما خلاء دو بازیکن خوب و طراز اولمان یعنی امید ابراهیمی و بولکو را به شدت احساس کردیم. نفراتی که جایگزین آنها شدند هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.»


وی در ادامه افزود: «با سپاهان دو فصل دیگر قرارداد دارم. امیدوارم بتوانم بازی‌های خوبی برای این تیم انجام دهم. ضمن اینکه با توجه به حضور سپاهان در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا، کار بسیار سختی برای موفقیت در سه جام داریم اما سپاهان تیم بزرگی است و تیم های آسیایی از رویارویی با ما واهمه دارند.»


مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره فصل آینده لیگ برتر عنوان کرد: «فصل بعد یکی از عجیب ترین فصل های فوتبال ایران خواهد بود زیرا تکلیف اکثر تیم‌ها مشخص نیست و این می تواند روی نتایج تیم‌ها در فصل آینده تاثیر زیادی داشته باشد.»


عقیلی با اشاره به وجود مشکلات مالی در سپاهان اظهار داشت: «من و بقیه بازیکنان سپاهان هنوز 35 درصد از مبلغ قراردادمان را دریافت نکردیم. در رسانه ها گفته شد پاداش چشمگیری بابت قهرمانی درلیگ برتر به ما پرداخت شده است در حالی که چنین چیزی واقعیت ندارد و ریالی بابت قهرمانی به ما پرداخت نشد.»


مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا حسرت حضور در تیم ملی را نمی خورد؟ عنوان کرد: «به طور حتم با تفکری که الان دارم، آن زمان از تیم ملی کناره گیری نمی کردم. اما این مربوط به گذشته است و دیگر حسرت تیم ملی را نمی خورم. در حال حاضر هم بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که شرایطشان مثل شرایط من است، اما همچنان به تیم ملی دعوت می شوند.»


وی درباره اتفاقات پیش آمده در فرودگاه و معطلی چندین ساعته ملی پوشان برای سفر به ازبکستان گفت:«این موارد در تیم ملی عادی است. در زمان سرمربیگری علی دایی در تیم ملی، برای سفر به کیش 11 ساعت معطل شدیم. کی روش هم به خوبی با شرایط فوتبال کشورمان آشنایی دارد و اعتراض های او به اینگونه موارد بی‌جهت است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته