دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1394 - 11:01
معاون شهردار تهران مطرح کرد؛

تاکنون هیچ حکمی در پرونده آتش‌سوزی خیابان جمهوری صادر نشده است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران صدور حکم از سوی مراجع قضایی برای پرونده آتش‌سوزی در خیابان جمهوری را نفی کرد و گفت: برابر اعلام کتبی بازپرسی شعبه رسیدگی کننده، هیچ حکمی تا این ساعت در محکومیت سازمان یا اشخاص مرتبط صادر نشده است.
کد خبر : 22697

به گزارش گروه اجتماعی آنا، ناصر امانی با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مقصر شناخته شدن سازمان آتش‌نشانی در حادثه خیابان جمهوری با اعلام این خبر،تاکید کرد: این عضو محترم شورای شهر در دفاع از لایحه به ‌روزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی این اظهارات را بیان کرده و به هیچ وجه قصد تضعیف یا نادیده گرفتن خدمات سازمان آتش‌نشانی را نداشته است.


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: نظر مثبت اعضای محترم شورای شهر در تجهیز و توسعه سازمان آتش‌نشانی و تقدیر و تشکر آنان از عملکرد این سازمان در جلسه علنی سه شنبه نشانگر حمایت از کارکنان ایثارگر و پرتلاش این سازمان است.


به گزارش آنا، دی ماه سال 92 بود که در اثر آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان جمهوری دو زن که قصد نجات جان خود را داشتند، روی پنجره ساختمان ایستادند؛ اما آتش‌نشانان نتوانستند آنان را نجات دهند و مشخص شدن مقصر این حادثه با گذشت یک سال و اندی هنوز در هاله‌ای از ابهام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته