دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اونای امری:

ثابت کنید که نیمار با من درگیر شده است/ او به بارسلونا برنمی‌گردد

سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن گفت: نیمار با میل و علاقه کامل خود از بارسلونا جدا شود و راهی پاری‌سن‌ژرمن شده است.
کد خبر : 226959

به‌ گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ‌به نقل از اکیپ، وضعیت نیمار در پاری‌سن‌‌ژرمن خوب نیست و مشکلات زیادی در این تیم پیدا کرده است از درگیری لفظی با کاوانی تا اختلاف با اونای امری و استقبال بد هواداران دیگر تیم‌ها از او. ستاره برزیلی پاری‌سن‌‌ژرمن دو روز پیش از بارسلون دیدن کرد و به نوعی از جدایی خود از آبی‌ اناری‌ها ابراز پشیمانی کرد و همین باعث شده تا گمانه زنی‌های زیادی درباره بازگشت او به بارسلونا به گوش رسد.


اونای امری، سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن این گونه به جدایی نیمار و بازگشت او به بارسلونا اظهارکرد: «نمی‌توانم چنین چیزی را قبول کنم. نیمار به پاری‌سن‌ژرمن آمده تا با این تیم جام‌های زیادی به دست آورد. او با میل و علاقه کامل خود از بارسلونا جدا شود و راهی تیم ما شده است. نیمار با روحیه و انگیزه بالا به کار خود در پاری‌سن‌‌ژرمن ادامه خواهد داد. او مهارت فردی بالایی دارد و می‌تواند در پاری‌سن‌‌ژرمن موفق باشد. دلیلی ندارد که او به جدایی فکر کند.»


سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان همچنین درباره اختلاف و درگیری با نیمار، افزود: «در تمرین پاری‌سن‌‌ژرمن دوربین‌های زیادی وجود دارد و همه تمرین را زیر نظر دارند. شما ثابت کنید که نیمار با من درگیر شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب