دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1396 - 08:50

راه‌اندازی 50 پایگاه ثابت و سیار برای راهنمایی و تأمین امنیت زائران

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: برای راهنمایی و تأمین امنیت زائرانی که از استان‌های دیگر وارد خوزستان می‌شوند 50 پایگاه ثابت و سیار راه اندازی شده‌است.
کد خبر : 226936

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: نیروی انتظامی استان خوزستان در راستای تأمین امنیت زائران حسینی که برای اعزام به عتبات عالیات در مرزهای شلمچه و چذابه حضور پیدا می‌کند، برنامه‌های منظمی را در حوزه انتظامی، ترافیکی و کنترل جمعیت پیش بینی کرده و در حال اجرا است.


وی افزود: یکی از برنامه‌های خوبی که پیش بینی شده در حوزه پارکینگ‌ها است که با پیگیری کمیته امنیتی، انتظامی ستاد عتبات عالیات (با مدیریت نیروی انتظامی) در هر دو پایانه به نحو شایسته‌ای پارکینگ‌ها ساماندهی شده‌اند.


فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در پایانه مرزی چذابه پارکینگ‌ها دیوار کشی، روشنایی، خط کشی و علائم رانندگی نصب شده‌اند و در هر دو مرز شلمچه و چذابه از شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی برای مراقبت بیشتر خودروها بهره گرفته‌ایم.


عباس زاده ادامه داد: استقرار پنج پایگاه پلیس آگاهی در پایانه‌های مرزی (سه مورد در چذابه و دو مورد در شلمچه) از دیگر کارهایی است که در پارکینگ‌ها صورت گرفته تا با هرگونه اقدام احتمالی افراد سودجو مقابله شود.


فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: از نیروهای انتظامی و ترافیکی سایر استان‌ها که برای ساماندهی ترافیکی ـ انتظامی مرزها با ما همکاری دارند، تقدیر و تشکر کرد.


وی یادآور شد: برای راهنمایی و تأمین امنیت زائرانی که از استان‌های دیگر وارد شهرهای مختلف خوزستان می‌شوند نیز 50 پایگاه ثابت و سیار راه اندازی شده است، این پایگاه ها تأمین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی را نیز انجام می‌دهند.


فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا کلیه زائرانی که از هر دو مرز شلمچه و چذابه تردد می‌کنند از امنیت قابل قبولی که در شأن آنها باشد بهره مند شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: امنیت زائران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته