دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1394 - 10:19

گردهمایی مدیران مالی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان در واحد گرمسار

اولین گردهمایی مدیران مالی دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان با حضور حسابرس هیات امناء استان سمنان و به میزبانی واحد گرمسار برگزار شد.
کد خبر : 22690

به گزارش خبرنگار آنا، اولین گردهمایی مدیران مالی دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان با حضور علیرضا سلمانی حسابرس هیات امناء استان سمنان و فریبرز عرب مدیر مالی ستاد هماهنگی استان سمنان به میزبانی واحد گرمسار برگزار شد.


در این جلسه علیرضا سلمانی حسابرس هیات امنای استان سمنان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مالی در خصوص نحوه تکمیل و بهره برداری از گزارش های مالی و فرم های مربوطه آموزش های لازم را ارائه کرد.


سلمانی با تاکید بر اینکه چارچوب اقدامات مالی در واحدهای دانشگاهی مقررات و قوانین ابلاغی سازمان مرکزی است تاکید کرد: تکمیل فرم های پیش پرداخت های جاری و سرمایه ای، اسناد دریافتی در جریان وصول، تاییدیه حسابها و فرم های مربوط به اموال از جمله ساختمان و زمین از اهمیت بیشتری برخوردارند که مدیران مالی بایستی با دقت نظر نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.


سلمانی افزود: رعایت قوانین و مقررات و شفافیت صورت های مالی بایستی مد نظر قرار گرفته و در فرصت باقیمانده مدیران مالی واحدهای دانشگاهی با کمک همکاران، فرم های مربوطه را با دقت تکمیل و جهت ارائه به حسابرسان سازمان مرکزی تحویل حسابرس هیات امنای استان قرار دهند.


دراین جلسه مدیران مالی دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلسات، استمرار این جلسات در جهت هماهنگی و رفع ابهامات را خواستار شده و در خصوص نحوه تکمیل فرم ها آموزش های لازم را فرا گرفتند.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد گرمسار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته