دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1396 - 17:02

دوستی، نشاط و همدلی با برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی در واحد سمنان

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی هیات رئیسه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان پایان یافت.
کد خبر : 226885

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی هیات رئیسه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی به نام «شهید حسین فهمیده» برگزار شده بود در فضایی آکنده از شور، نشاط و صمیمیت به پایان رسید.


مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، هدف از برگزاری این جشنواره را توجه به اصل ورزش و توسعه آن در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی که ضامن سلامت جامعه هستند بیان کرد و گفت: «این مسابقات دررشته‌های پرتاب آزاد بسکتبال، دارت، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز بین اعضا هیات رئیسه واحدهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان برگزار شد.»


حسن رستم زاده به شرح نتایج مسابقات پرداخت و ادامه داد: «در پایان این دوره از مسابقات در رشته بدمینتون مهدی سیاهی از سمنان، بهزاد چهکندی از سمنان و جواد صفایی و قاسم مهر علی تبار از مهدی‌شهر و گرمسار به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند. در فوتسال تیم شاهرود اول ، مهدی‌شهر دوم و سمنان و دامغان به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند. در رشته تنیس روی میز، علی بابایی از سمنان اول، قدرت قندالی از گرمسار دوم و محمدرضا شهاب از سمنان و علی منافی از شاهرود مقام سوم را از آن خود کردند. در پرتاب آزاد بسکتبال مجتبی عامری از شاهرود اول ، جواد صفایی از مهدی‌شهر دوم و حسین بدیعی از شاهرود و قاسم مهرعلی زاده از گرمسار مقام سوم مشترک را به دست آوردند و در رشته ورزشی دارت حسین آجودانی از شاهرود، مصطفی فیض و علی جهان از سمنان صاحب مقام‌های اول تا سوم این رشته از مسابقات شدند..»


رستم زاده ابراز امیدواری کرد که شور، شوق، تحرک و اشتیاقی که در ورزش وجود دارد به سایر بخش‌های دانشگاه تعمیم یافته و با اولویت قرار گرفتن فعالیت‌های ورزشی در کار و زندگی شاهد ارتقا سلامت جامعه باشیم.


این دومین دوره از این مسابقات است که به همت حوزه معاونت دانشجویی، فرهنگی و ورزشی واحد سمنان در مجموعه ورزش آزادگان واحد سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته