دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1396 - 09:47
با حضور غلامی؛

مراسم تکریم و معارفه وزیر علوم آغاز شد

مراسم تکریم و معارفه وزیر علوم در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور سرپرست سابق وزارت علوم و وزیر علوم درحال برگزاری است.
کد خبر : 226660

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آئین استقبال از وزیر جدید علوم منصور غلامی و مراسم تکریم از سرپرست سابق وزارت علوم دکترسیدضیا هاشمی با حضور معاونین و کارمندان در این وزارتخانه در حال برگزاری است.



دکتر منصور غلامی با تشکر از تمام مسئولین گذشته آموزش عالی گفت: زحماتی که در چندماه گذشته دکتر هاشمی به عهده گرفتند تا آموزش عالی با همان سرعت و دقت پیش برود مهم و ارزشمند است.


او افزود: با توکل بر خدا و به‌کارگیری همه سلیقه‌ها تلاش می‌کنیم تا خدمات بهتری را در اختیار دانشگاه‌ها و مجموعه‌های علمی و فناوری کشور قرار دهیم.


غلامی درباره برنامه اعلام شده برای این وزارتخانه گفت: برنامه‌ای به مجلس ارائه کردم که در بررسی‌های چند روزه هم مورد مداقه قرار گرفت، تلاش داریم تا این برنامه که برگرفته از اسناد بالادستی و برنامه‌های راهبردی است را برای پیشرفت آموزش‌ عالی به‌کار گیریم.


به گفته وزیر علوم آنچه که مورد تاکید رهبری است، جایگاه آموزش عالی است که همه ما این تاکیدها را در به کار می‌بندیم.


او در پایان گفت: یکی از تکیه‌گاه‌های فکری بنده، مجموعه‌های دانشگاهی و روسای آن‌ها به عنوان نماینده دانشگاه‌ها است، که در ادامه راه از نظرات تمام خانواده آموزش عالی بهره می بریم.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته