دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عبدالله ویسی:

پاسخ محکمی به یاوه‌گویان می‌دهیم/ استقلال خوزستان شخصیت قهرمانی دارد

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: موفقیت‌های دوباره استقلال خوزستان پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های افراد معلوم‌الحالی است که به دنبال ناکامی ما هستند.
کد خبر : 226654

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عبدالله ویسی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با سیاه‌جامگان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «ما در این فصل با مشکلات مالی فراوانی مواجه بودیم و مهم‌ترین مشکلی که تیم‌مان داشت این بود که باشگاه مالک حقیقی نداشت و مشخص نبود که چه کسی مسئولیت تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، برعهده گرفته است. خوشبختانه عبدالرضا موسی هدایت گروه ملی را پذیرفت و حالا باشگاه با داشتن صاحب مشخص از سردرگمی رها شده است.»


او ادامه داد: «به طور حتم وقتی باشگاه دارای مالک است برای ادامه فعالیت‌هایش به مشکلات کمتری می‌خورد و بهتر می‌تواند به راهش ادامه دهد. مشکلات مالی هم برطرف خواهد شد و بازیکنان در شرایط روحی – روانی بهتری به مصاف حریفان می‌روند. در دیدار با ملوان در جام حذفی روحیه بازیکنان بهتر از گذشته بود و با پیروزی میدان را ترک کردیم که این مسئله ناشی از خروج باشگاه از سرگردانی است. حالا استقلال خوزستان برای نخستین بار در تاریخ خود به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی راه پیدا کرده و بازیکنان با انگیزه بیشتری چه در لیگ و چه در جام حذفی به مصاف رقبا می روند تا فرصت‌هایی که از دست رفته را جبران کنند.»


سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره تیم سیاه‌جامگان حریف این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر اظهارداشت: «حریف این هفته ما تیمی آماده است که بدشانسی‌ها مانع رسیدن به نتایج دلخواهش شده و بدون تردید برای پیروزی مقابل ما همه توانش را به خرج خواهد داد ولی استقلال خوزستان به 3 امتیاز دیدار 6 امتیازی‌اش با سیاه‌جامگان نیاز مبرم دارد تا از این تیم در جدول بالاتر برود و در قعر جدول باقی نماند.»


وی افزود: «آنچه نیاز بازیکنان ما برای ارائه توانایی‌های‌شان بود رفع مشکل مالکیت باشگاه بود که این مسئله انجام شده و حالا آنها با تمام توان و با قدرت جنگندکی بالا به دیدار سیاه‌جامگان می‌روند تا برنده زمین را ترک کنند. خوشبختانه شرایط روحی بازیکنان تیم در سطح خوبی است و آنها به واسطه پیروزی برابر ملوان به خودباوری بیبشتری رسیده‌اند که این موضوع عاملی خواهد شد تا 3 امتیاز شیرین را به دست آوریم.»


ویسی در خصوص اینکه احتمال ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر چقدر است، تصریح کرد: «این تیم شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد . اگر این فصل به شرایطی رسیدیم که در انتهای جدول قرار داریم به واسطه تغییرات گسترده‌ای بود که در سطح تیم صورت گرفت. 20 بازیکن جدید به تیم آمدند و مشکلات مدیریتی و مالی هم روی روح و روان بازیکنان تاثیرات منفی زیادی داشت. بازیکنان از سردرگمی که برای‌شان ایجاد شده بود، نتوانستند خواسته‌هایی که از آنها داشتیم را درون زمین اجرا کنند و با اشتباهاتی که ناشی از پریشانی‌شان بود، امتیازات با ارزشی را از دست دادند. حالا وقت آن رسیده که جبران کنیم و این کار را خواهیم کرد.»


او تاکید کرد: «من ثابت کردم که با جوانان بومی و گمنام خوزستان می‌توان قهرمان لیگ برتر شد. این فصل هم به رغم آنکه امتیازات با ارزشی را از دست دادیم، ثابت خواهم کرد که دغدغه سقوط را نخواهیم داشت و به زودی از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا می شویم. به طور حتم موفقیت‌های دوباره استقلال خوزستان پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های افراد معلوم‌الحالی است که به دنبال ناکامی ما هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته