دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شناسایی یک تیم ۶ نفره جعل روادید در تهران/ سه چاپخانه پلمب شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شناسایی یک تیم ۶ نفره جعل روادید در تهران گفت: در این رابطه ۳ چاپخانه نیز پلمب شد.
کد خبر : 226588

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سردار حسین رحیمی در گفتگویی با اشاره به دستگیری یک باند شش نفره جعل روادید در تهران، اظهار کرد: سه چاپخانه نیز با این گروه شش نفر همکاری می کردند.


وی با بیان اینکه این افراد از طریق گروه هایی که با آنها همکاری می کردند اقدام به فروش روادید و دریافت مبالغ گزاف از زائران اربعین حسینی (ع) می کردند، افزود: این افراد دستگیر و سه چاپخانه مذکور نیز پلمب شد.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در روزهای گذشته توصیه هایی از سوی پلیس به زئران اربعین حسینی مبنی بر ضرورت تهیه روادید از دفاتر تعیین شده و معتبر داده شده بود، خاطرنشان کرد: براساس توافقات انجام شده میان مقامات ایرانی و عراقی درصورت جعلی بودن مدارک هر یک از زوار، نیروهای عراقی فرد را دستگیر و به سه سال زندان محکوم می کنند.


وی به حضور همکاران گذرنامه ناجا از هشت صبح تا هشت شب برای دریافت مدارک و صدور گذرنامه و همچنین دفاتر صدور روادید اشاره و خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز باید در این زمینه هوشیاری و دقت کامل را داشته باشند.


منبع: مهر


انتهای پیام/

برچسب ها: سردار رحیمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته