دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عبدالصمد مرفاوی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات:

باید به شفر فرصت داد/ بازیکنان پرسپولیس در دربی خواسته‌‌های سرمربی‌شان را بهتر پیاده کردند

سرمربی سابق تیم استقلال گفت: شفر نیاز به زمان دارد و باید بینیم در پایان فصل چه کارنامه‌ای از خود ثبت می‌کند.
کد خبر : 226488

عبدالصمد مرفاوی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات درباره آخرین وضعیت کاری خود گفت: «بعد از جدایی از صبای‌قم دیگر در تیمی مربیگری نکردم. در آینده نسبت به پیشنهاداتی که دریافت می‌کنم درباره فعالیت فوتبالی‌ام تصمیم مناسبی می‌گیرم.»


وی درباره اینکه این روزها مشغول چه کاری است، بیان کرد: «پیگیر پول‌هایی هستم که از تیم‌های مختلف طلب دارم. از سال 88 از استقلال طلبکارم و دو سه دوره هم سرمربی صبای‌قم بودم که هنوز بابت قراردادهایی که داشتم، طلبکارم.»


مرفاوی تاکید کرد: «حتی برای گرفتن پول‌هایی که طلب دارم به دادگاه شکایت کردم و حکم دریافت پول‌هایم را گرفتم ولی قدرت اجرایی وجود ندارد که حق مرا مطالبه کند. متاسفانه با این وضعیتی که فوتبال ایران رو به جلو می‌‌رود نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار مربیان و بازیکنان است که هیچ‌گاه به پول‌های‌شان نمی‌رسند.»


او در مورد حضور وینفرد شفر در استقلال عنوان کرد: «این مربی آلمانی نیاز به زمان دارد تا ببینیم چه کارنامه‌ای را از خود ثبت می‌کند. الان زود است که بخواهیم شفر را مورد قضاوت قرار دهیم. با یکی دو بازی نمی‌شود نظر فنی درباره یک مربی داد. شفر باید مدتی در استقلال بماند و امیدوارم که بعد از این موفق باشد.»


سرمربی سابق استقلال درباره اینکه بهتر نبود شفر زودتر سرمربی استقلال می‌شد تا بیشتر از این امتیاز از دست ندهد،‌ عنوان کرد: «بالاخره مدیران باشگاه که تصمیم گرفتند باید صبورتر باشند و اجازه دهند تا شفر با شناختی که از این تیم پیدا می‌کند در نتیجه گیری موفق باشد.»


وی در مورد پیش‌بینی‌اش از وضعیت استقلال در پایان فصل گفت: «با توجه به شرایطی که تیم دارد، نمی‌توان پیش‌بینی کرد. فقط امیدوارم که شرایط تیم بهتر از این شود و نمایش فنی بهتری را از تیم استقلال ببنیم.»


مرفاوی درباره کمیته فنی تیم استقلال اظهارداشت: «این کمیته فقط برای تعیین سرمربی جدید تشکیل شد و به نظرم استفاده دیگری نخواهد داشت چرا که آنها حق دخالت در مسائل دیگری را نخواهند داشت.»


او درباره اعضای هیات مدیره و کمیته فنی استقلال نیز یادآور شد: «نمی‌توانم نظر خاصی درباره این افراد بدهم. باید کمی صبور باشیم تا ببینیم چه نتایجی رقم می‌خورد. مردم بهترین قاضی هستند.»


سرمربی تیم استقلال درباره دربی 85 که با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید، گفت: «دربی بازی متعادلی بود که در آن تیم پرسپولیس به واسطه تجربه بیشتری که بازیکنانش داشتند، به برتری رسید. در حقیقت بازیکنان پرسپولیس می‌دانستند از بازی چه می‌خواهند و خواسته‌‌های سرمربی‌شان را بهتر در زمین پیاده کردند و در نهایت هم برنده از زمین بیرون آمدند.»


"خبرگزاری آنا" در نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 در راهروی اصلی، غرفه 150 میزبان مخاطبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته