دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1396 - 12:31
مروری بر مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های انگلیسی‌زبان

اطلاعاتی درباره متهمین دخالت روسیه در انتخابات آمریکا/ انتقاد رسانه‌ها از رسیدگی به طوفان‌زده‌های آمریکایی

کشف اطلاعاتی درباره اولین سری متهمین  پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016، معضلات کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان طوفان در تگزاس و هاوانا و سفر سندرز به کانادا از مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های انگلیسی‌زبان هستند.
کد خبر : 226381

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های انگلیسی زبان جهان بدین شرح است:

اطلاعاتی درباره اولین سری متهمین پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016
دیروز (29 اکتبر 2017) شبکه خبری سی‌ان‌ان و روزنامه وال استریت ژورنال خبر از کشف اولین سری از متهمان پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 دادند.


هرچند از طرف رابرت مولر مستشار ویژه‌ تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، خبری درباره این اتهامات منتشر نشد ولی نشریه نیوز ویک در مطلبی به جمع‌آوری اطلاعاتی که درباره لیست متهمان منتشر شده در سی‌ان‌ان و وال‌استریت ژورنال پرداخت.


گزارش نیوزویک درباره این موضوع تاکید کرد که لیست متهمین قرار نیست منتشر شود و نام و هویت آنها تا زمانی که توسط دادگاه فدرال تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد، پنهان خواهد ماند.



معضلات کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان طوفان در تگزاس و هاوانا
روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی با اشاره به حادثه طوفان سهمگین در ایالت‌های تگزاس و فلوریدا، درباره ادامه روند خدمت‌رسانی به طوفان‌زدگان از بی سرپناهی برخی از خانواده‌ها انتقاد کرد.


در این گزارش، خبرنگاران واشنگتن‌پست از آژانس فدرال مدیریت بحران در آمریکا، به خاطر عدم استفاده از تریلی‌های حامل سرپناه و خانه‌های کوچک موقتی گلایه کرده اند.



برنی سندرز برای یادگیری سیستم بهداشتی کانادا به تورنتو می‌رود
برنی سندرز سناتور معروف آمریکایی در هفته جاری برای بازدید میدانی از سیستم بسیار پیشرفته و ارزشمند مراقب‌های بهداشتی کانادا، به شهر تورنتو سفر می‌کند.


این دیدار که شامل میزگرد، سفر به مراکز محتلف درمانی و دیدار از نزدیک با بیماران خواهد بود، برای درک بهتر این موضوع است که چگونه کانادا خدمات بهداشتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد تا امید به زندگی طولانی‌تر می‌شود و میزان مرگ و میر نوزادان را پایین‌تر از آمریکا آورده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته