دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی پورتال جدید معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی پورتال جدید این معاونت برای بهبود دسترسی و افزایش خدمت رسانی به داوطلبان مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.
کد خبر : 22636

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علوی فاضل در این باره گفت: پورتال جدید معاونت سنجش و پذیرش به آدرس اینترنتی sanjesh.iau.ac.ir راه اندازی شد، لذا داوطلبان کلیه مقاطع می توانند جهت هرگونه ارتباط با این مجموعه از طریق این سامانه اقدام کنند.


علوی فاضل در ادامه افزود: پورتال جدید روال دسترسی را دچار تغییر و تحول کرده، به طوری که هر داوطلب می تواند با کمترین وقت و بدون سردرگمی به نیازهای خود اعم از ثبت نام، آگاهی از آخرین اخبار آزمونی، اعلام نتایج و غیره پاسخ دهد.


معاونت سنجش و پذیرش خاطرنشان کرد: امروزه پورتال های پیشرفته به معنای احترام و تکریم ارباب رجوع محسوب می شوند. لذا راه اندازی پورتال جدید معاونت با توجه به مراجعه انبوه داوطلبان در کلیه مقاطع تحصیلی در همین راستا یعنی توجه و احترام به داوطلبان طراحی مجدد شده است.


وی در ادامه افزود: درگذشته این معاونت از سایت های مختلف استفاده می کرد که هم اکنون همه آنها در یک قالب یکپارچه سازی شده و باعث ایجاد نظم در دسترسی، سرعت و برطرف کردن نیازهای داوطلبان به تفکیک در بخشهای مختلف شده است.


علوی فاضل در پایان گفت: در حال حاضر کلیه سامانه های قبلی معاونت سنجش و پذیرش نیز همچنان فعال است و داوطلبان می توانند چه از طریق پورتال جدید و چه از طریق سامانه های قبلی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب