دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1396 - 08:52
معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش‌و‌پرورش:

دانش آموزان دچار فقر حرکتی هستند

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان دچار فقر حرکتی هستند، اظهار کرد: در معاونت تربیت بدنی و سلامت تلاش شده با ارائه بسته‌های فعالیتی از جمله برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه‌ای میزان فعالیت دانش‌آموزان افزایش یابد.
کد خبر : 226345

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه مدرسه، منزل و محله باید فضای مناسبی را برای تحرک دانش آموزان فراهم کنند، گفت: دانش آموزان دچار فقر حرکتی هستند که برای رفع این معضل باید مسئولان مدرسه، محله و والدین با یکدیگر همکاری داشته باشند تا دانش آموزان پس از ساعات مدرسه بتوانند از تحرک کافی و فضای مناسب برای ورزش برخوردار باشند.


وی با تاکید براینکه متاسفانه والدین به فعالیت‌های ورزشی فرزندانشان به اندازه سایر دروس توجه نمی‌کنند، افزود: خانواده‌ها بیشتر نگران درس‌های اصلی و کنکور فرزندانشان هستند و از فعالیت‌های ورزشی آنها غافل شده‌اند این در حالی است که داشتن تحرک موجب شادابی و نشاط و افزایش قدرت یادگیری آنها می‌شود.


حمیدی یادآور شد: در معاونت تربیت بدنی و سلامت تلاش کردیم با ارائه بسته‌های فعالیتی از جمله برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه‌ای میزان فعالیت دانش آموزان را افزایش دهیم و محیط آموزشی شاداب و بانشاط را برای آنها فراهم کنیم.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خطاب به مسئولان محله‌ها، گفت: مسئولان محله نیز باید با فراهم ساختن فضای مناسب برای ورزش کودکان و نوجوانان آموزش و پرورش را در رفع فقر حتکی نسل آینده یاری کنند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته