دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1396 - 09:17
ملکی به آنا خبر داد:

مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر تصادف در خیابان شوش

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ یک راکب موتور سوار بر اثر تصادف یک پراید با موتورسیکلت در خیابان شوش و مصدومیت چهار نفر خبر داد.
کد خبر : 226234

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به تصادف مرگبار در خیابان شوش اظهار کرد: ساعت 22:45 شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب خیابان شوش، مقابل بوستان بهاران به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی پراید با پنج سرنشین به دلایل نامشخصی با یک موتورسیکلت که دو راکب جوان روی آن بودند، برخورد کرده و بر اثر این حادثه هر دو وسیله نقلیه از مسیر اصلی منحرف شده و با بلوک‌ها و جدول‌های میانی خیابان برخورد کرده بودند.


وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه، خودرو پراید به صورت نیمه واژگون در مسیر مخالف قرار گرفته و راکبان موتورسیکلت نقش بر زمین شده بودند همچنین ترافیک نسبتا سنگینی ایجاد و مسیر تردد خودروها بسته شده بود.


ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند، گفت: در ابتدا هر دو راکب موتورسیکلت تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد یکی از راکبان در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است، راکب دیگر نیز وضعیت وخیمی داشت،‌ گروه‌های دیگر امدادی نیز همزمان به سرنشینان پراید کمک کرده و آنها را از خودرو خارج کردند.


وی با بیان اینکه از پنج سرنشین پراید،‌سه نفر (دو خانم و یک دختربچه) دچار مصدومیت شده بودند، عنوان کرد: در پایان خودروها به محل امنی انتقال داده شدند، معبر بازگشایی و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات در ساعت 23:59 پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته