ایجاد انگیزه بین کارکنان در راستای رضایت و تکریم ارباب رجوع
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید محمدرضا حسینی در این نشست با توجه به اینکه فرهنگ سازمانی از اساسیترین زمینههای تغییر و تحول است، گفت: «فرهنگ سازمانی مجموعهای از باورها و ارزش های مشترک بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان است که می تواند نقطه شروعی برای حرکت و پویایی یا مانعی در راه پیشرفت به شمار آید.»
وی با بیان اینکه اعتقاد به خرد جمعی، کار گروهی و پایبند بودن به اخلاق و رفتار سازمانی در بحث ارتقای فرهنگ سازمانی بسیار موثر است، افزود: «ایجاد انگیزه بین کارکنان در راستای رضایت مندی و تکریم شایسته ارباب رجوع، تحقق چشم اندازهای حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی را به همراه خواهد داشت.»
معاون دانشجویی فرهنگی واحد علی آباد کتول روابط اثربخش بین کارکنان و حوزه ها را یکی از مهمترین ارکان تعریف فرهنگ سازمانی دانست و اظهارکرد: «تحقق اهداف دانشگاه بدون داشتن روابط درست و کارایی بین اعضا و حوزه ها تقریبا غیرممکن است.»
انتهای پیام/