دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجید صالح:

رکوردها تنها در اعداد و ارقام زیباست/ در تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم

مربی تیم پیکان گفت: در هیچ مسابقه‌ای برای کنترل کردن حریفان بازی نمی‌کنیم و هدف‌مان کسب پیروزی است.
کد خبر : 226080

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مجید صالح در گفتوگو با خبرنگار ورزشی آنا در واکنش به اینکه پیکان در دیدار با سپاهان به‌دنبال رکوردشکنی در تاریخ لیگ برتر است، گفت: «ما هیچ‌وقت به دنبال رکوردشکنی نبودیم و راجع به هر مسابقه به فکر استراتژی خاصی هستیم. رسیدن به رکوردها فقط در اعداد و ارقام زیباست و مهم این است که در پایان فصل جایگاهی را به دست آوریم که بهتر از فصل قبل شود. در این میان رسیدن به پیروزی‌های متوالی برای ما اهمیتی ندارد البته در تمام بازی‌ها هدف پیکان برتری است.»


او ادامه داد: «مشکلی که به ضرر ما و تمامی تیم‌ها به خصوص آنهایی که روی نوار پیروزی هستند، ایجاد شده فاصله میان بازی‌هاست. به طور طبیعی تیم‌ها باید هفته‌ای یک بازی برگزار کنند تا در فرم بازی قرار بگیرند ولی تیم‌ها در آبان ماه تنها دو بازی دارند که بازیکنان را از ریتم خارج می‌کند. کادرفنی پیکان سعی کرده در این مدت روی نقاط ضعف و قوت خود کار کند تا نهایت استفاده را از زمانی که برای‌مان ایجاد شده ببریم.»


مربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: «سپاهان تیمی است که نامش بزرگ است و در جام حذفی و لیگ برتر نتایج بسیار خوبی گرفته است. این تیم به واسطه هوادارانی که دارد کانون توجهات است و سرمربی این تیم هم تلاش خواهد کرد تا حداکثر استفاده را از زمانی که در اختیار دارد، ببرد. آنها آخرین بازی‌شان را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند و به طور حتم اندیشه‌های تاکتیکی مناسبی دارند تا در این هفته هم خوب نتیجه بگیرند. بنابراین ما بازی آسانی روز سه‌شنبه نخواهیم داشت و همچون سایر بازی‌هایی که تا اینجا برگزار کردیم کارمان خیلی سخت است.»


وی با اشاره به اینکه پیکان در هیچ مسابقه‌ای برای تساوی به زمین نمی‌رود، تصریح کرد: «ما در تمام بازی‌ها با استراتژی برد به زمین می‌رویم و هرگز به فکر کنترل کردن رقبا برای رسیدن به مساوی نیستیم. در این رهگذر حریفان هم دست و پا بسته نیستند و آنها هم برنامه‌هایی برای کسب حداکثر امتیاز را دارند که اگر بهتر و برتر از ما درون زمین عمل کنند مانع رسیدن ما به پیروزی می‌شوند. نگرش تیم پیکان به همه رقابت‌های لیگ مشخصا کسب 3 امتیاز است ولی باید به حریفان هم حق داد که شایستگی‌شان را درون زمین ثابت کنند.»


صالح درباره اینکه پیکان چقدر تلاش می‌کند تا پایان فصل در میان مدعیان قهرمانی باقی بماند، بیان کرد: «از آنجایی که رقابت‌های لیگ به صورت متناوب برگزار نمی‌شود و به واسطه اهمیت بازی‌های تیم‌ملی در جام جهانی باید با وقفه‌های غیرمتعارف و بعضا به صورت فشرده به مصاف حریفان برویم ما در این فصل استراتژی‌مان بازی به بازی است و اصلا به پایان فصل فکر نمی‌کنیم. هر بازی برای ما یک فینال است که با موفقیت در این فینال‌ها می‌توان در پایان رقابت‌های لیگ به رتبه‌ای مناسب رسید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته