دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1396 - 15:45
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

استقرار 750 نفر از ماموران شهرداری در شهرهای کربلا و نجف

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به آغاز فعالیت‌های خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین، از استقرار 750 نفر از کارگران شهرداری در شهرهای نجف و کربلا برای آغاز خدمات رسانی به زائران خبر داد.
کد خبر : 226063

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با اشاره به بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از آغاز خدمات رسانی نیروهای شهرداری در شهرهای عراق افزود: شهرداری تهران از هفته گذشته کار خود را به طور رسمی در خدمات رسانی زایران اربعین آغاز کرده و اکنون 500 کارگر در کربلا و 250 نفر نیز در نجف مستقر شده و کار پاکسازی مسیر پیاده روی زایران را آغاز کرده‌اند.


وی با اشاره به نصب آثار فرهنگی در مسیر پیاده روی زایران اظهار کردت: هم اکنون نصب تصاویر شهدای هشت شعبی به پایان رسیده و پرچم‌های عزاداری مسیر پیاده روی نجف تا کربلا نیز نصب شده است.


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به نصب بیرق‌های عزاداری پایه بلند در مسیر تردد زایران اشاره و تاکید کرد: شهرداری تهران در طول مسیر پیاده روی، دو موکب 707 و 828 را دارد که به زایران خدمات مختلف را ارایه می‌کند.


عبدالهی با اشاره به استقرار تیم‌های پزشکی شهرداری تهران در چهار مرز ترددی زایران و نیز مسیر پیاده روی و شهرهای نجف و کربلا گفت: امکانات خوبی آماده شده تا همچون سال‌های قبل، خدمات لازم و ضروری زایران ایرانی اربعین ارائه شود.


وی همچنین به استقرار ماموران راهنمای زائر در مرزهای چهارگانه و نیز مسیر پیاده روی اشاره کرد و گفت: از سوی شهرداری تهران همچنین نصب بیش از یک‌هزار و 500 چشمه سرویس بهداشتی پرتابل و ثابت در مرزهای چهارگانه و نیز شهرهای نجف و کربلا صورت گرفته است.


معاون شهردار تهران به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران در کربلا با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اشاره و خاطرنشان کرد: آقای حق شناس در بازدیدهای خود از مراحل مختلف خدمات رسانی به زایران اربعین ابراز رضایت کرده و بر ضرورت توجه به کیفیت خدمات تاکید کرد.


وی همچنین تاکید کرد که تمامی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران به زائران اربعین در چارچوب نظارت اعضای شورای شهر و بودجه مصوب 100 میلیارد ریالی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته