دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور رئیس واحد بافت در کارگروه شورای تحول علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی

رئیس واحد بافت به عنوان عضو حقیقی در نشست کارگروه تاریخ شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی کشور شرکت کرد.
کد خبر : 22606

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ابراهیم خراسانی پاریزی گفت: نخستین نشست هم اندیشی کارگروه تاریخ شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی کشور از زیر مجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور تعدادی از مدیران و اساتید گروههای آموزشی رشته تاریخ دانشگاههای سراسر کشور تشکیل شد.


رئیس واحد بافت بیان کرد: در این جلسه به بررسی برنامه و سرفصل دروس دوره کارشناسی رشته تاریخ تمدن به عنوان یکی از چهار گرایش رشته تاریخ پرداخته شد و حاضران در جلسه که عمدتا از اساتید و مدیر گروههای دانشگاههای زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودند، نظرات خود را به صورت کتبی ارائه داده و از آن دفاع کردند.


خراسانی پاریزی خاطرنشان کرد: این نشست در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار و مقرر شد در جلسات بعدی به بحث و تبادل نظر درباره سایر مقاطع رشته تاریخ پرداخته شود.


پیش از این و در حکمی که به امضای دکترحسین غریبی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی رسیده بود، با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم خراسانی پاریزی برای مدت 2سال به عنوان عضو کمیته تخصصی تاریخ و باستان شناسی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.


خراسانی پاریزی دارای دکترای تاریخ و تمدن ملل اسلامی سابقه تالیف چندین کتاب و چاپ مقالات متعدد در سمینارها و نشریات معتبر داخلی و خارجی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته