دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1396 - 16:12

بازدید مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از مجتمع امام رضا(ع) واحد مرودشت

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از مجتمع امام رضا(ع) واحد مرودشت بازدید کرد.
کد خبر : 226053

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شناخت و بررسی شرایط مجتمع امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت از این مکان بازدید کرد.


در این بازدید که محمد رحیم بیرقی مشاور و رئیس حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌‌الاسلام عباسعلی رستمی مدیر کل اداره فعالیت‌‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، محمد قربانی مدیر کل تشکل‌‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌‌الاسلام حمید محمودیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، حبیب‌‌الله ابراهیمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز حضور داشتند، رضا نصیری از قسمت‌‌های مختلف این مجتمع از جمله فضای آموزشی، تفریحی، ورزشی، رفاهی و مسجد بازدید کرد.



سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز گزارش مفصلی از اماکن و ظرفیت‌‌های موجود این مجتمع ارائه و ابراز امیدواری کرد که این بازدید باعث احیای بهینه این مجموعه بزرگ شود.


به گزارش آنا،این مجتمع آموزشی از سال 84 تا 93 تحت عنوان علوم و تحقیقات فارس مشغول به فعالیت بود که در مهرماه سال 1393 در جریان طرح تجمیع 2 با واحدهای دانشگاهی شیراز و مرودشت تجمیع شد و اکنون متعلق به واحد مرودشت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته