دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم فولادخوزستان:

بازی با پدیده 6 امتیازی است/ کمیته داوران، داوران پراشتباه را توجیه کنند

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: از کمیته داوران خواستیم داوران پراشتباه را توجیه کنند تا سرنوشت تیم‌ها تحت‌الشعاع این اشتباهات قرار نگیرد.
کد خبر : 225979

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سیروس پورموسوی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با پدیده در مشهد گفت: «مشکل بزرگ تیم فولاد در این فصل مصدومیت بازیکنانی است که خیلی ما را به دردسر انداخته و کماکان هم با این مشکل مواجه هستیم به گونه‌ای که برابر پدیده هم نمی توانیم از یوسف وکیا، مجتبی نجاریان و حامد لک استفاده کنیم. با این حال وظیفه‌مان این است که با دیگر بازیکنان نمایش آبرومندی برابر پدیده ارائه کنیم.»


او افزود: «با توجه به اینکه ما و تیم پدیده هر دو 16 امتیازی هستیم، دیدار این هفته‌مان حکم 6 بازی دارد و به طور حتم فولاد برای پیروزی به مصاف حریفش خواهد رفت. ما می‌خواهیم در جمع تیم های بالای جدول باقی بمانیم و بنابراین باید در خانه پدیده برنده شویم. در 3 بازی اخیرمان در لیگ با وجود اینکه بچه‌ها تلاش زیادی کردند ولی به 3 تساوی رسیدیم که باعث شده کمی روند صعودی‌مان با مشکل مواجه شود. باید این هفته بار دیگر برنده شویم تا از مدار تیم‌های مدعی بیش از این فاصله نگیریم.»


سرمربی تیم فولادخوزستان خاطرنشان کرد: «تیم پدیده تا اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و فراتر از انتظار کار کرده است. این موضوع کار ما را به شدت سخت می‌کند. فراموش نکنیم که رضا مهاجری سرمربی پدیده و کادرفنی‌اش بسیار فنی و حساب شده عمل می‌کنند و بدون تردید برای برتری برابر ما برنامه‌ریزی حساب شده‌ای خواهد داشت. حس می‌کنم بازی خوب، جذاب و دیدنی را با تیم آماده پدیده برگزار کنیم.»


وی با اشاره به اشتباهات غیرعمدی داوران برای فولاد تصریح کرد: «یکی از مسائلی که علاوه بر مصدومیت‌ها به ضرر فولاد بوده است، اشتباهات داوران است که در برنامه‌های تلویزیونی فوتبالی ثابت شده است. البته ما همواره تابع کمیته داوران فدراسیون فوتبال بوده‌ایم ولی از آنها خواستاریم داورانی که با اشتباهات خود نه تنها فولاد بلکه بسیاری تیم‌های دیگر را با مشکل مواجه کرده‌اند را به گونه‌ای توجیه کنند که سرنوشت تیم‌ها با اشتباهات داوری تغییر نکند.»


پورموسوی با گلایه از نحوه برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد: «بین بازی هفته دهم ما با دیدار هفته یازدهم که با پدیده داریم 10 روز رقابت‌های لیگ تعطیل شده است. بعد از این بازی هم باید 20 روز بعد با پارس جنوبی جم روبه‌رو شویم. چنین برنامه‌ریزی به تیم فشار زیادی وارد می‌کند چون بازیکنان از شرایط مسابقه خارج می شوند.»


سرمربی تیم فولادخوزستان درباره برنامه‌هایی که برای حفظ تیمش در بالای جدول رده‌بندی دارد، تاکید کرد: «ما نیاز داریم در نیم‌فصل ترمیم شویم. تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به درستی هدف‌گذاری کنیم. امیدوارم با تلاش بیشتر و حفظ داشته‌های‌مان در دیدارهای بعدی بهتر امتیاز بگیریم تا از کورس مدعیان خارج نشویم.»


پورموسوی درباره مشکلاتی که تماشاگرنماها از روی سکوها در بازی‌ها برای تیمش ایجاد کرده‌ بودند، گفت: «تا بازی با پیکان تحت‌فشار سکوها بودیم ولی بعد از آن سوءتفاهمات را با هواداران واقعی و دلسوز فولاد حل کردیم. هر کسی فولاد را دوست دارد باید از تیم حمایت کند. ما تغییرات 70 درصدی در ترکیب تیم داشتیم و زمان نیاز داشتیم که هماهنگ شویم. خوشبختانه در یارگیری خوب عمل کردیم و به جوان‌‌ها میدان دادیم. با تعامل بیشتر و یکدلی قطعا به نتایج بهتری هم خواهیم رسید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته