دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: افزایش پذیرش دانشجو برای جبران کمبود بودجه عمرانی را رد می‌کنم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: پذیرش ظرفیت مازاد دانشجو کیفیت آموزش را پایین می‌آورد و چنین اتفاقی در دانشگاه آزاد نیفتاده است.
کد خبر : 22576

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، دکتر میرزاده، با رد پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد بیش از ظرفیت موجود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در هیچ واحد و در هیچ سطحی مازاد بر ظرفیت، پذیرش دانشجو نداشته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این مطلب را قبول داریم که پذیرش ظرفیت مازاد باعث کاهش کیفیت آموزش می شود ولی بروز چنین اتفاقی در واحدهای دانشگاه آزاد را تکذیب می کنم.


وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا دانشگاه آزاد برای تأمین بودجه عمرانی خود با مشکل مواجه شده است یا خیر، عنوان کرد: دانشگاه آزاد برای بخش عمران بودجه مصوب دارد که از آن استفاده می کنیم.


میرزاده ادامه داد: بودجه عمرانی مصوبه هیأت امنای مرکزی است که بر اساس آن سال گذشته یک میلیون متر مربع فضای آموزشی به طرح های دانشگاه آزاد اضافه کردیم و سال جاری نیز قرار است یک میلیون و 250 هزار متر مربع دیگر به این فضا اضافه کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان در پاسخ به این سؤال که گفته می شود دانشگاه آزاد برای جبران کمبود بودجه عمرانی اقدام به پذیرش دانشجو مازاد بر ظرفیت کرده است، خاطرنشان کرد: این گفته تنها یک گمانه زنی است و طبق آمار موجود تعداد دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد کمتر از دانشگاه های دولتی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته