دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه هیأت امنای استان کرمان مطرح شد

بررسی یکسان‌سازی شهریه رشته‌های کارشناسی ناپیوسته با کارشناسی پیوسته

هشتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عصر روز گذشته در سازمان مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 22550

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه هیأت امنای استان کرمان با حضور علی اصغر رستمی ابوسعیدی (نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان)، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری (معاون پارلمان رئیس جمهور)، دکتر بابک آل طه (رئیس واحد کرمان) و دیگر اعضا برگزار شد.


جلسه با قرائت دستور کار شروع و 13 بند مندرج درآن به بحث گذاشته و بررسی شد که نتایج آن به شرح زیر به تصویب اعضا رسید.


طرح توجیهی احداث کارخانه برش و بسته بندی کاغذ در سیرجان تحت نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان توسط اعضا تصویب و مقرر شد با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مصرف کنندگان کاغذ محسوب می شود دراین زمینه فعالیت کند.


تولید انواع محصولات از ضایعات خرما در جیرفت طرح دیگری بود که دراین جلسه بررسی شد و فاز اول آن مبنی براحداث آسیاب بادی با ظرفیت یک تن درساعت به همراه راه اندازی خط تولید پالپی آن به تصویب حضار رسید.



دراین جلسه درمورد یکسان سازی شهریه رشته های کارشناسی ناپیوسته با کارشناسی پیوسته بحث و گفت و گو شد و این طرح با تصمیم اعضا به تصویب رسید.


همچنین درخصوص تاسیس مرکز زبان های خارجی که به صورت شبانه روزی به دانشجویان خدمات ارائه کند در مرکز ماهان تبادل نظرشد و مقررگردید زمینی برای این طرح خریداری شود و این مرکز به عنوان اولین موسسه شبانه روزی زبان های خارجی درایران راه اندازی شود.


فعالسازی پارک های علم و فناوری و طرح شهرک فناوری آزاد ( شفا) دراستان کرمان از دیگر موضوعاتی بود که دراین جلسه بررسی شد و به اتفاق آراء اکثریت حضار مصوب شد تا برنامه ریزی های دقیق تری درباره این موضوع انجام شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته