دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:

مشارکت مردم در افزایش امنیت جامعه ارتقا یابد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در جلسه شورای اداری شهرستان رامهرمز، آمادگی این دانشگاه در ارتقای سطح آموزشی و علمی این شهر را اعلام کرد .
کد خبر : 22514

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی بختیارپور در نشستی که با حضور مسئولان و مدیران شهرستان رامهرمز در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شده بود با احصای مسایل و مشکلات مختلف شهرستان رامهرمز به ویژه در زمینه اجتماعی گفت: ناهنجاریها و بزهکاریهای اجتماعی زمینه ساز ایجاد و گسترش آسیبهای امنیتی و انتظامی می شوند.


مشاور امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان تاکید کرد: مشارکت مردم در فرایند امنیت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی درمرحله اول نقش مهمی دارد .


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تشدید فعالیتهای اجتماعی بر اساس متدهای علمی و روز و همچنین ارتقای مشارکت مردم را از رئوس سیاستهای امنیتی و انتظامی استان خوزستان اعلام کرد.


بختیارپور در این نشست ارتقای آموزشی و فرهنگی به همراه کاهش آسیب های اجتماعی در کانون خانواده را به عنوان برخی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی برشمرد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در این نشست از آمادگی این دانشگاه در ارتقای آموزشی، علمی، فرهنگی و توسعه شهرستان رامهرمز خبر داد .




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته