دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1394 - 09:45

معرفی سرمربی آبی‌ها در هفته آینده

معاون وزیر ورزش اعلام کرد سرمربی تیم فوتبال استقلال هفته آینده معرفی می‌شود.
کد خبر : 22512

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،معاون ورزشی وزیر ورزش که چند روزی است مسئولیت اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بر عهده‌ گرفته است در خصوص آخرین وضعیت سرخابی‌ها گفت:«کارهای دو باشگاه طبق برنامه جلو می‌رود. انتخاب اعضای هیات مدیره و اسپانسری که می‌خواهد به این ذو باشگاه پول تزریق کند در دستور کار قرار دارد. این دو انتخاب حساس است چرا که قرار است این دو باشگاه را یک سال به این افراد بدهیم تا آن را اداره کنند. کار باید با مطالعه صورت بگیرد تا بعد‌ها مشکلی پیش نیاید.»


وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که طولانی شدن انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس به این دو تیم با توجه به فصل نقل و انتقالات لطمه نمی‌زند نیز گفت:«کار ها در این دو باشگاه در حال انجام است. پرسپولیس قائم‌مقام دارد و استقلال مدیر عامل . دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.در پرسپولیس سرمربی این تیم فهرست بازیکنانی که می‌خواهد و همچنین فهرست بازیکنان مازادش را به قائم‌مقام پرسپولیس داده‌ است . در پرسپولیس ما فقط منتظر مشخص شدن اسپانسر هستیم. »


سجادی همچنین درباره استقلال گفت:« در مورد استقلال هم نگرانی زیادی موجود ندارد.بهرام افشارزاده با چند مربی صحبت کرده‌ است که تصمیم نهایی درباره سرمربی اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.»


مسئول دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، درباره بحث غیر قانونی بودن اجاره این دو باشگاه نیز گفت: «از نظر قوانین نمی توان دو باشگاه را اجاره داد ما فقط بحث اسپانسر را داریم که باید مدت آن را مشخص کنیم.»





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته