دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1394 - 17:55
اخبار کوتاه از واحدهای سبزوار، زنجان، بافق و اردستان

از طرح «پزشک خوابگاه» تا راه حل سحر ابدی برای اضطراب کنکور

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سخنانی به تشریح برنامه‌های اخیر کلینیک مشاوره و خدمات روان‌شناختی این دانشگاه پرداخت.
کد خبر : 22511

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی‌اکبر شفیعی با توجه به برگزاری چند همایش و طرح درمانی گفت: به‌ مناسبت هفته‌ جوان، همایش «شاهکارهای ارتباط سازنده» با حضور دانشجویان پسر خوابگاه‌های دانشجویی در سالن اجتماعات خوابگاه امام‌ علی(ع) واحد سبزوار برگزار شد.


شفیعی برگزاری همایش «مهارت مدیریت رابطه‌ عاطفی و راهکارهای پیشگیرانه از سوء‌ استفاده‌ عاطفی» را از دیگر برنامه‌های اخیر کلینیک مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور دانشجویان دختر خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
مدیر روابط‌عمومی واحد سبزوار، اجرای طرح «پزشک خوابگاه» را از جمله برنامه‌های میدانی کلینیک مشاوره و خدمات روان‌شناختی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این طرح با حضور پزشک معتمد در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه و گفتگو و مشاوره با دانشجویان همراه بود.
شفیعی با توجه به برگزاری آزمون‌های داوطلبانه‌ چک‌ لیست بهداشت روان و آزمون‌های هوش در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: این آزمون‌ها برای نخستین بار است که در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی افزود: سلسله برنامه‌های کلینیک مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با برگزاری همایش «پایین کشیدن فتیله‌ خشم» ویژه‌ دانشجویان خوابگاه‌های پسرانه‌ دانشگاه در آینده‌ای نزدیک، ادامه خواهد یافت.


انتصاب معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان


دکتر یداله رجائی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان طی حکمی ، دکتر علی محمدی را به عنوان معاون اداری و مالی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.


معاون اداری و مالی واحد زنجان از تاریخ اول خرداد 1394 به مدت دو سال این مسئولیت را عهده دار خواهد بود .


دکتر علی محمدی عضو هیئت علمی گروه حسابداری، دارای دکترای حسابداری است و پیش از این مسئولیت هایی همچون سرپرست حوزه اداری و مالی واحد زنجان، دبیر منطقه 20 دانشگاه آزاد اسلامی( استان زنجان) ، مدیر امور مالی واحد زنجان را بر عهده داشته است .


راههای مقابله با اضطراب کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


همزمان با فرارسیدن روزهای برگزاری آزمون سراسری دانشگاهها، سخنرانی علمی با موضوع راههای مقابله با اضطراب کنکور، در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.


در این مراسم که در تالار آفرینش دانشگاه و با تلاش معاونت آموزشی برگزار شد، جمعی از داوطلبان شرکت در آزمون سراسری دانشگاههای کشور حضور داشتند.


سحر ابدی، سخنران این مراسم با برشمردن نشانه های اضطراب و استرس، توکل به خدا و توسل به ائمه و حفظ آرامش و نترسیدن از عوامل اضطراب زا را از مهمترین راههای مقابله با اضطراب دانست.


ابدی در ادامه به تکنیک های موثر در جلسه امتحان کنکور برای مقابله با اضطراب امتحان پرداخت و نحوه صحیح مطالعه سوالات امتحانی و چگونگی پاسخگویی به آنان را برای حاضران تشریح کرد.


حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان درمراسم سالگرد ارتحال امام (ره)


در بیست وششمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) دانشگاهیان واحد اردستان در معیت کاروانهای اعزامی شهرستان به مرقد مطهر امام راحل به منظور شرکت در مراسم و تجدید میثاق با آرمانهای آن عزیز سفرکرده و نیز بهره گیری ازسخنان خردمندانه مقام معظم رهبری در جمع عاشقان روح الله حضور یافتند.


مسئول روابط عمومی این واحد که از اعضای شرکت کننده درمراسم بود با ابرازخرسندی ازاین جمع پرشور بابت خدمات و زحمات مسئولان کاروانهای اعزامی شهرستانها قدردانی کرده و برایشان موفقیت و بهروزی و توفیق روز افزون الهی راخواستار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته