دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خادمی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون انرژی:

شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر نیمه‌تعطیل شده است

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بازدید امروز اعضای کمیسیون از شرکت تاسیسات دریایی در خرمشهر گفت: شرکت فعلاً پروژه‌ای در دست اجرا ندارد و به علت اختلافات به وجود آمده در تامین منابع مالی تقریباً نیمه‌تعطیل شده است.
کد خبر : 225034

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، هدایت‌الله خادمی نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از شرکت تاسیسات دریایی در خرمشهر و پالایشگاه آبادان گفت: شرکت تاسیسات دریایی فعلا پروژه‌ای در دست اجرا ندارد و به علت اختلافات بوجود آمده در تامین منابع مالی تقریبا نیمه‌تعطیل است.


وی به در دست اجرا بودن راه‌اندازی فازهای 2 و 4 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: طی مذاکره‌ای که با مدیران شرکت ملی مهندسی ساختمان داشتیم، اظهار داشتند که با راه‌اندازی این دو فاز میزان مازوت تولید شده در پالایشگاه آبادان کاهش می‌یابد.


خادمی در این باره گفت: اکنون 36 درصد تولید پالایشگاه آبادان مازوت است که چون از نفت خام ارزان‌تر است سودده نیست و با توسعه‌ای که در فازهای پالایشگاه آبادان صورت خواهد گرفت می‌توان ضمن افزایش میزان تولید نفت خام تولید بنزین یورو 4 را نیز که امروز در حد 24 هزار لیتر در روز تولید می‌شود افزایش داد.


نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین موضع‌گیری‌ها در قبال رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو خاطرنشان کرد: نظرات هم در کمیسیون انرژی و هم در مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره ایشان متفاوت است و باید منتظر برگزاری نشست‌های بیشتر باشیم.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته