دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جواد زرینچه :

مهاجمان دو تیم خطرناک‌ترین بازیکنان میدان هستند/ دربی یک به یک می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: هافبک‌های استقلال باید جلوی بازی‌سازی هافبک‌های پرسپولیس را بگیرند تا نتوانند مهاجمان را تغذیه کنند.
کد خبر : 224802

جواد زرینچه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال برای بازی مقابل پرسپولیس گفت: «شرایط استقلال بد نیست و فعلا زود است عملکرد شفر را آنالیز کنیم. در دو بازی که شفر روی نیمکت استقلال نشست نظم خوبی به تیم وارد شد و با جابجایی‌هایی که انجام داد شرایط بازیکنان در تیم بهتر شد. کارهای شفر در استقلال نشان داد که مربی باتجربه‌ای است و او نیاز به زمان دارد تا بتواند در استقلال نتیجه بگیرد.»


وی در مورد حضور دو مربی خارجی روی نیمکت دو تیم بیان کرد: «دو مربی خارجی در این بازی دنبال این هستند که کیفیت بازی تیم خودشان را بالا ببرند و نکته مثبت این است که زیاد دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستند.»


زرینچه در رابطه با بازیکنان کلیدی دو تیم در دربی گفت: «خطرناک‌ترین بازیکنان در خط حمله تیم‌ها هستند و هافبک‌های استقلال باید خط هافبک پرسپولیس را از کار بندازند تا توپ‌ها به مهاجمین آنها نرسد. نقش مهم را در این بازی کار تیمی پیاده می‌کند و همه بازیکنان نقش کلیدی در کار تیمی دارند.»


پیشکسوت استقلال در خصوص خاطراتش در زمان حضور در دربی گفت: «من دقیقا خاطرم نیست که در چند دربی به میدان رفتم اما بهترین خاطره برای هواداران و بازیکنان زمانی رقم می‌خورد که بازی با برد تیم آنها خاتمه یابد. مخصوصا قشر کارگر و کارمند و کاسب که برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه می‌روند اگر با برد تیم محبوب آنها همراه باشد برایشان مزه خاصی دارد.»


زرینچه در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه بازی دربی گفت: «من سال‌ها در استقلال به میدان رفتم و دوست دارم این تیم پیروز میدان باشد اما فکر می‌کنم بازی با نتیجه یک بر یک مساوی می‌شود و امتیازات این بازی بین دو تیم تقسیم شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته