دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کمیته صیانت از املاک و مستغلات واحد کرمان مطرح شد

املاک فاقد سند دانشگاه آزاد اسلامی کرمان پیگیری و مستندسازی می‌شود

نخستین جلسه کمیته صیانت از املاک و مستغلات واحد کرمان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و اعضای این کمیته برگزار شد.
کد خبر : 224790

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، دکتر حمدالله منظری توکلی در ابتدای این جلسه با تشریح اهداف کمیته، بر پیگیری و مستند سازی املاک فاقد سند واحد از طریق تشکیل کمیته ۴ نفره با حضور معاونت امور عمرانی و با هماهنگی استانداری تاکید کرد.


دکتر سیدرامین طباطبایی میرحسینی معاون عمرانی واحد کرمان و دبیر کمیته صیانت از املاک و مستغلات این واحد هم گزارش تفصیلی از وضعیت املاک دانشگاه ارائه کرد.


از جمله مهمترین مصوبات این جلسه هدفمندسازی طرح‌های عمرانی واحد با رویکرد درآمدزایی و تاکید بر جذب سرمایه گذار برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام بود.


از دیگر مصوبات این جلسه می توان فراخوان جلب سرمایه گذار به منظور ساخت طرح مجتمع تفریحی و فرهنگی واحد کرمان در محور هفت باغ و مشارکت بخش خصوصی در احداث مجتمع پزشکی تجاری بلوار جهاد با زیربنای 17000 متر مربع اشاره کرد.


در جلسه کمیته صیانت از املاک و مستغلات واحد کرمان طرح های سرمایه گذاری و درآمدزایی همچون تاسیس کارخانه گلاب گیری، کارخانه بسته بندی و تولید آب معدنی و ایستگاه پرورش دام در اراضی کوهپایه مورد بررسی قرار گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته