پاسخگویی و تعامل با مخاطبان مهمترین وظیفه در روابط عمومی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان ابن مطلب گفت: «پاسخگویی و تعامل با مخاطبان دانشگاه که دانشجویان، اساتید، کارکنان و مخاطبان خارجی را دربرمی گیرد جزو وظایف اصلی روابط عمومی بوده و در این راستا روزانه دهها پیام از درگاههای مختلف ارتباطی به روابط عمومی ارسال میشود که پس از دریافت به حوزههای مربوطه ارجاع میشود.»
سیدامیررضاحسینی نژاد در مورد روند پاسخگویی به مخاطبان افزود: «پس از دریافت سؤالات، پیشنهادها و انتقادات از طریق ایمیل، پیامک، میز برخط مستقر بر روی سایت دانشگاه و شبکههای مجازی؛ پیامها دستهبندی شده و به معاونان حوزههای مختلف دانشگاه ارجاع میشود که حوزههای ارجاع شده نیز حداکثر دو روز مهلت پاسخگویی دارند و پس از دریافت، به فرد مربوطه از طریق روابط عمومی پاسخ لازم داده میشود.»
وی بیان کرد: «تعداد زیادی از پیامها به شکل برخط و آنلاین از سوی همکاران در روابط عمومی پاسخ داده میشود و تا جایی که ممکن باشد برای تسریع در پاسخگویی از ارجاع به حوزهها خودداری میشود.»
حسینی نژاد بیشترین تعداد پیامها را از شبکههای اجتماعی بویژه تلگرام دانست و اظهار کرد: «شبکههای مجازی بیشترین تعداد پیامهای ارسالی را در برمی گیرد و بعد از آن ایمیل و پیامک قرار دارد.»
عضو هیات رئیسه شورای اطلاعرسانی استان سمنان تصریح کرد: «روند پاسخگویی از زمان ارجاع تا مرحله نهایی یعنی رسیدن به دست مخاطب در مورد بعضی موضوعات پیچیدهتر حداکثر 2 روز است و این زمان نیز به خاطر بررسی بیشتر یا میدانی موضوع از سوی معاونت مربوط یا کارشناسان روابط عمومی مستقر در دانشگاه یا بیمارستان مربوط به دانشگاه است.»
حسینی نژاد با بیان اینکه پیامهای دریافتی همگی برای ارزیابی و دریافت بازخورد مربوط به بیشترین مسائل مبتلابه دانشگاه مورد بررسی و حتی کارشناسی تخصصی و دقیق قرار میگیرد گفت: «هماکنون لینک @PRiaushahrood برای پیامرسان تلگرام، iau.shahrood برای پیامرسان اینستاگرام، ایمیل shahrood.azad.university@gmail.com، شماره تلفن 09104895141 و شماره تلفن 09392731122 برای ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه از طریق پیامک، درگاههای ارسال پیام به روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است.»
انتهای پیام/