دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1396 - 11:16

افتتاح مراکز رشد و آکادمی زبان و مجتمع مدارس سما چابهار

مرکز رشد، مرکز آکادمی زبان و مجتمع مدارس سما واحد بین‎الملل چابهار با حضور دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و هیات رئیسه این واحد دانشگاهی افتتاح شد.
کد خبر : 224779

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل چابهار به صورت اقماری (وابسته به مرکز رشد واحد زاهدان) فعالیت‎های خود را با استقرار ۵ هسته فناوری آغاز کرد.


هسته‎های فناوری مستقر در ۵ حوزه نوین با ایده‌های منحصر به فرد دوره پیش رشد خود را آغاز کرده که این زمینه‌‎های فعالیتی شامل: معماری ساپ (SAAP) مبتنی بر معماری سبز، اکو لوژیک و پایدار - سیستم فتو ولتائیک یکپارچه ساختمان BI VP - تولید نرم افزارهای کاربردی - بازیافت زباله های الکترونیکی و تولید فرآورده‌های دریایی می‎شود.


مجتمع آموزشی سما چابهار 150 نفر دانش آموز در دو مقطع ابتدایی و پیش‎دخترانه و پسرانه فعالیت دارد که تعداد پایه‎های ابتدایی پسرانه شش و پیش‎پسرانه یک کلاس و تعداد پایه‎های ابتدایی دخترانه پنج و پیش و یک کلاس است.


مرکز مشاوره به عنوان یک مرکز که در زمینه‎های تحصیلی، شغلی و خانوادگی به دانشجویان راهنمایی و مشاوره داده و مرکز آکادمیک زبان‎های بین‎المللی در زمینه‎های دوره‎های آموزش زبان‎ها و برگزاری آزمون‎های آزمایشی Ept و Msrt فعالیت خواهد داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب